Luidspreker werkt niet meer tijdens gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel vreemd: wanneer ik tijdens een telefoongesprek de luidsprekerfunctie wil gebruiken, weerklinkt er een hoge pieptoon en stopt het gesprek. Idem bij handsfree (bluetooth). Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Luidspreker werkt niet meer tijdens gesprek
Heel vreemd:
wanneer ik tijdens een telefoongesprek de luidsprekerfunctie wil gebruiken, weerklinkt er een hoge pieptoon en stopt het gesprek. Idem bij handsfree (bluetooth). Iemand hier ervaring mee? Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
die hoge pieptoon is van het indrukken (of bedoel je dat niet?)
misschien een domme vraag je zit zeker weten niet met je vinger op die grote rode knop onderaan het scherm (de verbreek knop) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!! | iMafia75 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:37 |
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! | Veronikaas | iPhone algemeen | 0 | 06-12-10 20:53 |
Gesprek afgebroken bij inschakeling luidspreker | swimzie | iPhone algemeen | 2 | 14-06-09 11:32 |
Luidspreker werkt niet? | influence | iPhone algemeen | 3 | 26-11-08 19:47 |
luidspreker werkt niet | vanrumst | iPhone algemeen | 9 | 04-08-08 14:30 |
|
|