E-mailbericht over certificaten die verlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik krijg vanmorgen het volgende e-mailbericht: Dear Milan, The following Apple Push Notification Service certificates, created for AppleID ******* will expire on December 22, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mailbericht over certificaten die verlopen
Hi,
Ik krijg vanmorgen het volgende e-mailbericht: Dear Milan, The following Apple Push Notification Service certificates, created for AppleID ******* will expire on December 22, 2013.You can renew your certificates with your Mac server administration tools. server.milan.private - apns:com.apple.calendar server.milan.private - apns:com.apple.contact server.milan.private - apns:com.apple.mail server.milan.private - apns:com.apple.mgmt server.milan.private - apns:com.apple.alerts Thank You, Wat kan of moet ik hiermee doen? Ik ben namelijk geen developper. Heb een beetje gegoogled, maar kan er niet echt wegwijs uit worden, heb zo;n melding nog niet eerder gekregen. Hoop dat jullie, of iemand mij hierover wat meer kan vertellen en wat ik eventueel moet of kan doen of juist niet doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zijn certificates voor OS X Server 3.x.x. Wat moeten we daar mee doen in het forum "iPhone Algemeen"?
|
|
|||
|
|||
Ben niet niet zo thuis in dat alles, maar eh... neem me niet kwalijk hoor dat het bij het verkeerde forum staat
|
|
|||
|
|||
Ik neem je niets kwalijk. OS X ondersteuning is op dit forum niet toegestaan. En ondersteuning voor OS X Server al helemaal niet (denk ik).
Je kan die vraag beter stellen op een goed Mac forum. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Certificaten van een iPad | Jieve | iPad algemeen | 2 | 10-10-12 17:14 |
openen van bijlage (word-document) bij een mailbericht | christiaan62 | iPad algemeen | 2 | 19-06-12 16:32 |
pijltjes vóór mailbericht | KeobNepo | iPhone algemeen | 2 | 12-02-10 22:13 |
certificaten | sjoeii | iPhone algemeen | 4 | 18-01-08 08:56 |
|
|