E-mails verwijderen op iPhone, maar niet uit inbox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Vandaag heb ik een iPhone 5 gekregen, dus ik ben alles opnieuw aan het instellen en uitzoeken. Mijn e-mails ontvang ik inmiddels op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mails verwijderen op iPhone, maar niet uit inbox
Hoi iedereen,
Vandaag heb ik een iPhone 5 gekregen, dus ik ben alles opnieuw aan het instellen en uitzoeken. Mijn e-mails ontvang ik inmiddels op mijn iPhone, maar als ik deze verwijder van mijn telefoon, worden deze ook verwijderd uit mijn Hotmail-inbox. Is het mogelijk om e-mails alleen van mijn telefoon te verwijderen, maar zodat deze wel in mijn Hotmail-inbox blijven? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan via het verouderde POP3 protocol (ipv Exchange of IMAP).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jaaa nu doet hij het! Heel erg bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn inbox is leeg maar app geeft 842 ongelezen mails aan | Dany G | iPhone algemeen | 8 | 20-11-13 21:52 |
Mail verdwijnt uit inbox, terwijl verwijderen " nooit" aanstaat | Rdwstyle | iPad algemeen | 5 | 15-01-13 21:29 |
Alle mails ophalen die reeds in inbox op pc staan. | Celinevvl | iPhone algemeen | 1 | 31-12-12 15:22 |
Mails -> Extra "inbox" aanmaken? | Sound volledig uitzetten. | Soulplayer | iPhone algemeen | 1 | 15-04-08 19:07 |
|
|