iTunes geeft verkeerde gsm-nr aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn nieuwe simkaart heb (zelfde nummer, andere provider), geeft iTunes een verkeerde gsm-nr aan als ik hem aankoppel. Andere instellingen staan wel goed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes geeft verkeerde gsm-nr aan
Sinds ik mijn nieuwe simkaart heb (zelfde nummer, andere provider), geeft iTunes een verkeerde gsm-nr aan als ik hem aankoppel.
Andere instellingen staan wel goed. Is er een plek om dit te veranderen? Ligt het eraan dat ik een nieuwe simkaart heb of wat is het probleem? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook gehad. Heb ook een sim wissel met een ander tel nummer gekregen
Ik moest het wijzigen in mijn Apple ID (account in de iTunes store) Daarna uitloggen voor iMessage, FaceTime en iCloud. Dan telefoon uit en weer aan Dan Facetime en iCoud weer activeren Dan telefoon uit en aan Dan iMessage weer aanzetten En weer de telefoon uit en aan zetten. Dat werkte voor mij. Succes |
|
|||
|
|||
Okee, bedankt!
Seffes eens uitproberen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geeft verkeerde netwerk aan | cocotours | iPhone algemeen | 3 | 28-04-12 23:42 |
Celsius, badge geeft verkeerde temperatuur aan. | Robpie83 | iPhone Apps | 3 | 28-03-12 16:38 |
iPod geeft verkeerde tijd aan. | paulhofman | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 19:50 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Weer geeft verkeerde temperatuur aan? | djkavaa | iPhone algemeen | 21 | 18-07-10 12:09 |
|
|