Vraagje iMessage op 2 iPhones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer al een tijdje het volgende maar het wil niet echt lukken. Ik heb 2 iPhones, iPhone A en iPhone B. Beide iPhones hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagje iMessage op 2 iPhones
Ik probeer al een tijdje het volgende maar het wil niet echt lukken. Ik heb 2 iPhones, iPhone A en iPhone B.
Beide iPhones hebben een eigen Apple Id, over beide heb ik full access. Nu wil ik dat er van elke iMessage een kopie naar iPhone B wordt verstuurd. Dus alles wat op A binnenkomt moet met een kopie naar B. Dit omdat ik A zakelijk gebruik en niet in het weekend bij me heb, echter zou het fijn zijn als de iMessages worden doorgestuurd. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zoals jij het uitlegt, kan het volgens mij niet, je had ze beter beidde bij 1 account onder kunnen brengen denk ik.
|
||||
|
||||
Ah ok, thanks was ik al bang voor. Kan aan beide hetzelfde e-mailadres toevoegen, maar volgens mij gaan daar dan niet ALLE berichten heen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage stuurt sms naar alle iPhones | degrootr | iPhone algemeen | 2 | 04-10-13 16:46 |
imessage | benniesolo | iPhone algemeen | 1 | 21-09-12 12:08 |
iMessage | alex1301 | iPhone algemeen | 1 | 19-07-12 20:22 |
[Ervaringen gezocht] iMessage blijft berichten sturen naar gestolen iPhones | Gonny | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 17:25 |
|
|