//

Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4

Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vanavond mijn iphone 4 willen upgraden naar ios 7.0.4 via itunes. Alles liep goed, totdat de upgrade voltooid was. Mijn iphone blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-12-13, 22:09
Ikke83 Ikke83 is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4

Hallo,

Ik heb vanavond mijn iphone 4 willen upgraden naar ios 7.0.4 via itunes. Alles liep goed, totdat de upgrade voltooid was.

Mijn iphone blijft nu in het scherm " verbonden met itunes" staan en als ik een hem via itunes wil herstellen krijg ik steeds het bericht dat "zoek mijn iphone" moet uitgeschakeld zijn om te kunnen herstellen. Ook als ik een reservekopie via itunes wil afhalen naar mijn iphone krijg ik dit bericht.

Gezien mijn iphone zelf vasthangt in configuratiescherm kan ik het daarin niet uitschakelen en heb ik het proberen uitschakelen via icloud maar ik blijf dit bericht krijgen.

Wie kan mij helpen mijn iphone terug te doen werken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-13, 00:42
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

In DFU plaatsen en herstellen met iTunes
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 6.0.1 blijft hangen bij configureren Osis1984 iPhone algemeen 1 20-12-12 22:37
IOS 5.1 update blijft hangen Rico515 iPad algemeen 6 11-11-12 10:41
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 RobbertThoolen iPhone algemeen 1 28-10-11 19:29
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken Snoepzak Archief 3 26-04-11 20:00
iPhone 3G: Na update van 2.0 naar 2.0.1 steeds opnieuw configureren Iphone martijn88 Unlock 2 11-08-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.