//

Fotostream sync probleem

Fotostream sync probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word ondertussen een beetje gestoord van mijn fotostream. Ik heb een iPhone 4s en een iPad 3. Toen ik iOS 6 gebruikte had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-13, 00:26
TheGexFiles TheGexFiles is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 20
Standaard Fotostream sync probleem

Ik word ondertussen een beetje gestoord van mijn fotostream. Ik heb een iPhone 4s en een iPad 3. Toen ik iOS 6 gebruikte had ik geen problemen. Nu heb ik op beide toestellen de nieuwste software, maar mijn fotostream werkt niet meer. Alle instellen staan goed. Beide devices zijn bijna 100% opgeladen. Toch mis ik gewoon complete dagen met foto's in mijn stream. Normaal ging iedere foto van mij iPhone naar de filmrol en dan fotostream. Dan kon ik hem even daarna op de iPad in de fotostream zien staan. Heb beide fotostreams al uitgezet en opnieuw aan, maar niks werkt. Er staan ineens ook nog maar 300 foto's in. Nu had ik gelezen dat foto's ouder dan 30 dagen verwijderd worden, maar de foto's van gister staan er ook niet in.
Hebben jullie nog tips?
Had ook last dat mijn iPhone bij een accu van 70% uit ging omdat de batterij leeg was. Dat heb ik dankzij jullie op kunnen lossen. Hopelijk hebben jullie hier ook DE oplossing voor. Ik mag over een maand een nieuwe mobiel uitzoeken en zou dan graag de nieuwe iPhone willen, maar dan wel met een werkende fotostream
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync probleem romgan iPhone algemeen 5 25-04-10 23:37
sync probleem jbliphone iPhone algemeen 1 12-04-10 23:52
Sync probleem Rene1979 iTunes 1 02-08-09 23:19
Sync-probleem met Nemus Sync StoffelXYZ iTunes 1 14-11-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.