sync probleem

sync probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb op mijn PC een schone installatie gedaan van Windows 7 en ook itunes opnieuw geinstalleerd. Als ik nu wil synchroniseren start het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 April 2010, 22:13
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 April 2008
Berichten: 5
Standaard sync probleem

Hallo
Ik heb op mijn PC een schone installatie gedaan van Windows 7 en ook itunes opnieuw geinstalleerd. Als ik nu wil synchroniseren start het het proces heel even op en breekt gelijk weer af.
Het lukt dus niet.
Wie kan mij helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25 April 2010, 22:21
» iPhone 5 64GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 1 August 2008
Berichten: 1.115
Standaard

Misschien helpt de fix die ik hier heb beschreven ook voor jou, maar je krijgt blijkbaar geen foutmelding dus ik weet het niet zeker. Probeer het ff zou ik zeggen
https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364
  #3  
Oud 25 April 2010, 22:25
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 April 2008
Berichten: 5
Standaard

THX
ga ik proberen
  #4  
Oud 25 April 2010, 22:33
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2010
Berichten: 585
Standaard

1. Deļnstalleren, rebooten en opnieuw installeren als administrator?
2. Welke windows 7 versie?
Bij Win7 64 bit hoort natuurlijk 64-bit iTunes.
Bij Win7 32bit (x86) hoort 32bit iTunes.
Aangezien legio mensen problemen hebben met syncen tussen Outlook en Tunes 9.1, heb ik de bovenstaande linkjes gekoppeld aan de respectievelijke versies van iTunes 9.0.3.
Had je iTunes9.1 erop, dan kun je een foutmelding verwachten bij het opstarten van versie 9.0.3, omdat een (verborgen) itunes library dll-file "te nieuw" is. Delete die file en start iTunes9.0.3 opnieuw.

[edit]
De reply van glaantje verwijst naar een mooie fix.
Mijn reply is wat laat ... was ff koffie gaan zetten ... geen refresh gedaan

Laatst gewijzigd door Rav3n; 25 April 2010 om 22:36.
  #5  
Oud 25 April 2010, 22:35
» iPhone 5 64GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 1 August 2008
Berichten: 1.115
Standaard

Als je mijn post leest Rav3n kun je daar zien hoe je die problemen tussen Outlook en iTunes 9.1 snel oplost. Dat is veel makkelijker dan oude versies van iTunes te installeren.
  #6  
Oud 25 April 2010, 22:37
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2010
Berichten: 585
Standaard

Ja. las het. Toppie.
M'n reply kwam wat laat. Te laat. Veel te laat

Laatst gewijzigd door iScorpio; 25 April 2010 om 22:44.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync probleem jbliphone iPhone algemeen 1 12 April 2010 22:52
Sync Probleem Kets iPhone algemeen 6 23 April 2009 21:48
Sync-probleem met Nemus Sync StoffelXYZ iTunes 1 14 November 2008 11:33
Sync probleem Jupil iTunes 3 24 March 2008 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.