Iphone 5 jailbreaken zonder activatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , weet iemand of het lukt om je iphone te jailbreaken zonder hem te activeren ? die van mij zit op ios 7.0.4 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 jailbreaken zonder activatie
hallo ,
weet iemand of het lukt om je iphone te jailbreaken zonder hem te activeren ? die van mij zit op ios 7.0.4 en het is een iphone 5 ik weet wel hoe ik het activatie scherm kan 'bypassen' zodat ik in het home menu kom maar dan geeft itunes nog steeds aan dat hij niet geactiveerd is alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik kom dus niet voorbij het activeren |
|
|||
|
|||
Sorry foutief antwoord.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten. Ik heb zo ongeveer alles mogelijke en onmogelijke geprobeerd met een iPhone. Appjes installeren op een iPhone die niet geactiveerd is was daar helaas niet bij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heel erg bedankt in iedergeval |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Activatie/jailbreaken/unlocken UK iphone | remko2000 | Unlock | 4 | 07-07-11 18:02 |
iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM? | mr commuter | Unlock | 2 | 02-01-11 14:00 |
iPhone: iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk? | Dems | Jailbreak | 3 | 24-12-09 13:00 |
iPhone 3G: Activatie zonder sim | Huub88 | Unlock [archief] | 5 | 26-04-09 16:39 |
|
|