Activatie/jailbreaken/unlocken UK iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan een iphone 4 kopen van iemand in nederland die oorspronkelijk uit de UK-komt en nooit gebruikt is. Ik mag deze ter plaatse activeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie/jailbreaken/unlocken UK iphone
ik kan een iphone 4 kopen van iemand in nederland die oorspronkelijk uit de UK-komt en nooit gebruikt is. Ik mag deze ter plaatse activeren (op mijn laptop) met een UK-simkaart maar verder thuis zou moeten jailbreaken (simkaart krijg ik er niet bij uiteraard). Hoe zit het nu met buitenlandse iphones aangaande unlocken/jailbreaken? Is dit altijd mogelijk of zijn er restricties? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Of kan ik gewoon zonder activatie thuis aan de slag met de nodige hulptools met activeren, jailbreaken en unlocken? En welke volgorde dan? Ik weet niet welke bootloader/firmware erop staat. Wie kan mij op weg helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Grote kans dat je hem niet via software kunt unlocken. Je zult hem dus moeten laten unlocken door een partij die IMEI unlocks aanbiedt.
|
|
||||
|
||||
Zolang de baseband (modemfirmware) maar versienummer 01.59.00 heeft. Dan kun je unlocken met ultrasn0w.
Je kunt dit vinden onder Instellingen>Algemeen>Info. Nadeel is wel dat je dan nooit normaal met iTunes kunt updaten. Je moet dan altijd updaten met een custom firmware om de baseband te behouden. Mocht je een IMEI unlocken willen dan is het wel handig om te weten van welke provider er een simlock op zit. Houd er wel rekening mee dat dit 100-150 euro kost.
|
|||
|
|||
thanks, ik kan wat met deze info. hoe weet je trouwens dat je aan een imeioplossing moet. Is dat bij de nieuwste BB?
|
|
|||
|
|||
dat is bij allebasebands hoger dan 1.59 ! dus staat er geen 1.59, dan moet je imei oplossing hebben..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 | Ozjifu | Jailbreak | 1 | 21-04-11 21:05 |
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 | knny | Jailbreak | 0 | 07-10-10 19:06 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
iPhone 3G: Activatie en unlocken | joeri v | Unlock | 10 | 26-10-09 22:39 |
Iphone jailbreaken en unlocken ? | amdis | Archief | 2 | 17-06-09 15:45 |
|
|