Jailbreaken en unlocken iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Is het mogelijk om mijn iphone 4 te jailbreaken met redsn0w en deze daarna te unlocken? Ik gebruik momenteel firmware 4.3.2 en baseband ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken en unlocken iphone 4
Hallo mensen,
Is het mogelijk om mijn iphone 4 te jailbreaken met redsn0w en deze daarna te unlocken? Ik gebruik momenteel firmware 4.3.2 en baseband 04.10.01. (De iPhone is nog niet geactiveerd, komt uit een ander land. Het is toch mogelijk deze te activeren door de iPhone te jailbreaken heb ik begrepen?) Ik heb overal lopen zoeken, maar nergens wordt echt een duidelijk antwoord gegeven. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kort en bondig:
Jailbreak = JA Unlock = NEE (geen softwarematige unlock) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 | mitchmink | Jailbreak | 11 | 24-03-11 15:11 |
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 | knny | Jailbreak | 0 | 07-10-10 19:06 |
iphone 3g unlocken/jailbreaken | opelastra | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-05-10 21:57 |
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. | RioolDokter | Unlock | 0 | 24-09-09 19:33 |
Iphone jailbreaken en unlocken ? | amdis | Archief | 2 | 17-06-09 15:45 |
|
|