iphone 3g unlocken/jailbreaken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een iphone 3g 16 g van t mobile is er al een mogelijkheid om deze te unlochen /jailbreaken? omdat ik zelf geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g unlocken/jailbreaken
hoi ik heb een iphone 3g 16 g van t mobile is er al een mogelijkheid om deze te unlochen /jailbreaken? omdat ik zelf geen t mobile heb.
groeten Therry Hogenberg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Dat is afhankelijk van welke firmware en baseband (modemfirmware) je hebt . Voor het jailbreaken kan je bijv. Spirit gebruiken . Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 | Ozjifu | Jailbreak | 1 | 21-04-11 21:05 |
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 | mitchmink | Jailbreak | 11 | 24-03-11 15:11 |
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 | knny | Jailbreak | 0 | 07-10-10 19:06 |
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. | RioolDokter | Unlock | 0 | 24-09-09 19:33 |
Iphone jailbreaken en unlocken ? | amdis | Archief | 2 | 17-06-09 15:45 |
|
|