Activatie en unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) goeie avond! aangezien ik heel veel op het forum heb gezocht naar een vergelijkbare situatie... maar deze niet kon vinden maak ik bij deze een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie en unlocken
goeie avond!
aangezien ik heel veel op het forum heb gezocht naar een vergelijkbare situatie... maar deze niet kon vinden maak ik bij deze een topicje aan... ik heb hier een iphone (wel 1 uit China, en niet van mijzelf) deze iphone heeft goed gewerkt in Nederland (in China simlock vrijgemaakt) maar nadat de eigenaar een update had uitgevoerd naar FW3.1.2 is hier een eind aangekomen. de iphone moet weer opnieuw worden geactiveerd met een simkaart van de juiste leverancier, aangezien deze er niet is kan ik de iphone niet activeren! is hier een bypass voor? of iets anders voor? het jailbreaken en unlocken... zal geen probleem zijn... als ik maar verder kan komen dan dat stomme activatie scherm! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou, unlocken wordt wel een probleem hoor, dat gaat je voorlopig niet lukken
Je kunt wel een custom firmware van dit forum installeren om te jailbreaken en te activeren.
|
|||
|
|||
kan ik hem ook niet meer downgrade?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie... ga het zo proberen!
|
|
||||
|
||||
Heb je trouwens een 2G of een 3G
De 2G kun je nog wel unlocken namelijk |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt WDS001! eindelijk voorbij de activatie nu nog unlocken... maarja dat is dus gewoon afwachten totdat er weer een unlock komt? @ mario... oké... sorry Laatst gewijzigd door joeri v; 26-10-09 om 21:04. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone waar ik het in dit topic over heb is niet van mij
heb wel even mijn eigen info aangepast |
Labels |
unlock activatie china |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Activatie | tgc_9012 | Unlock | 0 | 14-08-10 12:45 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
activatie probleem | kevinvw | Archief | 2 | 09-11-09 20:45 |
Activatie | Le0 | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-08-08 18:53 |
|
|