Activatie discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje. Nu heb ik het toestel weten te reggen (vandaag binnen). Nu heb ik een uur bellen totdat ik geactiveerd word door T-M? Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie
Vraagje. Nu heb ik het toestel weten te reggen (vandaag binnen). Nu heb ik een uur bellen totdat ik geactiveerd word door T-M? Kan ik dan gewoon gebruik maken van internet? Zit gewoon bij de bundel in toch? Of moet ik wachten tot ik geactiveerd ben?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je wordt vrij snel geactiveerd (bel om het uur even 1202 ) maar ik ozu geen gebruik maken van het internet behalve is je Wi-Fi hebt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb 3G uitgezet, maar blijkbaar download ie wel op een 1 of andere manier?
Heb geen zin in torenhoge kosten. -edit- Heb 'm maar in vliegtuigmodus gezet. Zal wel wachten tot maandag worden. Laatst gewijzigd door Le0; 02-08-08 om 16:36. |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon gebruik maken van 3G dat heb ik namelijk ook gedaan. Was volgens een medewerker van de klantenservice geen enkel probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie / herkenningsprobleem | marrufin | iPhone algemeen | 11 | 14-05-11 02:21 |
iPhone 3GS: Activatie | tgc_9012 | Unlock | 0 | 14-08-10 12:45 |
iPhone activatie | Chane | iPhone algemeen | 7 | 27-07-10 15:58 |
iPhone 3G: Activatie en unlocken | joeri v | Unlock | 10 | 26-10-09 22:39 |
|
|