Geen service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi guys, Ik heb mijn iphone nu 2 dagen, maar nu heb ik opeens "geen service" bovenin het scherm. Heeft iemand dit eerder gehad? Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
Hi guys,
Ik heb mijn iphone nu 2 dagen, maar nu heb ik opeens "geen service" bovenin het scherm. Heeft iemand dit eerder gehad? Het duurt al 2 uur, zowel buiten als binnen. Groetjes Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke provider?
edit: aangezien je een 3g hebt, gok ik t-mobile. Misschien ff helpdesk bellen?? |
|
|||
|
|||
T-mobile
Ik heb de iphone vrijdag gekregen, en ik kon gelijk bellen, internetten etc. Ze hebben mijn iphone nog niet geactiveerd waardoor mijn visual voicemail ook nog niet werkte. vanavond kreeg ik opeens "geen service" op mijn telefoon. Zou het kunnen komen omdat zij hem nog steeds niet geactiveerd hebben? tHANKX |
|
||||
|
||||
Zet je 3g is ekkes uit..
En daarna weer aan.. Dat hielp bij mij, de ene keer dak da ook had.. |
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd, ook als ik mijn nummer bel hoor ik de bekende tututuut (onbekend nummer)
|
|
|||
|
|||
Ja dat had ik ook, dus waarschijnlijk heb je geen bereik of is er iets met je SIM kaart. In mijn geval was het blijkbaar beide. Ik heb een nieuwe SIM en het probleem is wel iets minder geworden. je kunt ook proberen je 3G even uit te laten en even te spelen met handmatig je netwerk kiezen en dan weer op automatisch. Hopelijk helpt dat. Ander ff TM bellen en zeuren om een andere SIM kaart. Bij mij was het kostenloos.
|
|
|||
|
|||
Telefoon opnieuw opstarten?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook gehad, als je van een ander abbo overstapt naar T-Mobile dan is je sim waarschijnlijk nog niet geactiveerd.. het is waarschijnlijk een tijdelijk nummer met 60 minuten tegoed erop.. belle en w8e (dit was het probleem voor mij tenminste)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|