geen service/geen ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3 32 GB simlockvrij. Hele veel problemen gehad met snel leeglopende batterijen, gebruik hem nu alleen maar als telefoon (geen mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen service/geen ontvangst
Ik heb een iphone 3 32 GB simlockvrij.
Hele veel problemen gehad met snel leeglopende batterijen, gebruik hem nu alleen maar als telefoon (geen mail etc geen internet) en nu kan ik in ieder geval telefoneren. Nu heb ik sinds een dag 'geen service' en kan ik niet meer bellen. Mijn simkaart doet het goed in een andere telefoon en een vreemde, werkende simkaart doet het niet in mijn telefoon. Dus het moet in het toestel zitten. Wie heeft er advies? ben ontzettend gedupeerd want hiervan afhankelijk voor mijn werk als ZZP er. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd om je netwerkinstelling te herstellen?
zo niet dan moet je via instellingen, algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerkinstellingen selecteren.
|
||||
|
||||
Of je toestel eens helemaal resetten 'herstellen' in iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik denk ook dat herstellen via Itunes je laatste optie is, lukt dat ook niet dan rest je weinig anders dan hem ter reparatie aan te bieden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het licht niet aan je iphone
Ik heb de zelfde probleem.
Je moet bij tmobile een nieuwere versie simkaart vragen. Over dit probleem kan je bij tmobile forum ook trecht je kan zelfs gelijkt een nieuwe simkaart vragen in forum. Ik had gisternacht een melding gemaakt van probleem. en vandaag een mail dat er een nieuwere versie simkaart gestuurd is. Geen Service (ik heb zelfs 5.0.1 er op gegooid heb ik de zelfde probleem.) |
|
|||
|
|||
Simlock uitzetten werkt ook in veel gevallen, dus ik zou zeggen 'give it a try'.
|
Labels |
geen bereik, geen service, iphone 3 32gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/ontvangst | koendial | iPhone algemeen | 12 | 21-06-11 16:14 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
Geen ontvangst/service | Wesleym | iPhone algemeen | 14 | 10-04-09 13:23 |
|
|