corrupte database discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn iPhone 4. Na het synchroniseren met itunes krijg ik steeds bij het beluisteren van mijn muziek dat deze in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
corrupte database
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4.
Na het synchroniseren met itunes krijg ik steeds bij het beluisteren van mijn muziek dat deze in 1 keer wegvalt. Bij het opnieuw opstarten van mijn muziek krijg ik een wit scherm en keert deze na 10 seconde terug naar de home. Muziek staat er nog wel op doordat deze via een third party software wel gevonden en afgespeeld kan worden. Herstellen heb ik al geprobeerd maar hij blijft het doen. Had het vermoeden dat het aan een programma lag maar dat blijkt ook niet zo te zijn. Probleem is ontstaan sinds iOs 5.0. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
corrupt, muziek, sync probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC installatiefout => corrupte files | goofy17 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 24-09-11 00:41 |
Error Database | notorieusjb | Jailbreak apps en thema's | 10 | 14-11-10 12:35 |
database replication | bossche | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 18-08-09 13:43 |
iPhone3G - Camera maakt corrupte afbeeldingen | MeneerDuck | iPhone algemeen | 12 | 22-08-08 16:38 |
|
|