niet overal internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3g maar internet werkt niet overal.. Thuis enzo werkt alles prima omdat hij dan is aangesloten op het draadloze netwerk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet overal internet
Hallo,
Ik heb een iphone 3g maar internet werkt niet overal.. Thuis enzo werkt alles prima omdat hij dan is aangesloten op het draadloze netwerk. Maar mij is in de winkel verteld dat ik ook gewoon door de stad kan lopen en gebruik kan maken van internet, maar zodra ik dit probeer geeft de iphone aan dat ie niet verbonden is met het internet en er geen dataverkeer mogelijk is. klopt er iets niet met mijn instellingen ofzo? Alvast bedankt! Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het kan zijn dat er niet over een 3g netwerk is waar jij komt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ola amigo's
ik de iphone oas sinds vandaag (via Tmobile, alles officieel) en ik snap er nog vrij weinig van! bijvoorbeeld bijna nooit internet verbinding, terwijl ik in utrecht zit!! enik heb hier draadloos internet, zou ik dan niet op Wi-Fi ook kunnen? 3g vangt ie dus ook haast nooit! alle tips zijn welkom! groeten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid werkt niet overal | Mariphone | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 20:33 |
Overal internet met iPhone 2g??? | westar | Overige providers Nederland | 3 | 26-07-10 00:34 |
Overal internet | marlonk | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-08-09 22:07 |
|
|