Overal internet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend heeft een ipod touch alleen heeft daar nooit internet op, wij gaan het binnenkort jailbreaken. Maar is er dan een app om overal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overal internet
Mijn vriend heeft een ipod touch alleen heeft daar nooit internet op, wij gaan het binnenkort jailbreaken.
Maar is er dan een app om overal internet te krijgen, net zoals 3G maar dan op een ipod touch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met iPod touch kun je alleen over Wi-Fi.
|
|
||||
|
||||
De iPod touch heeft de mogelijkheid niet om over 3G te surfen aangezien hij geen 3G-chip heeft en je er ook geen simkaart kan insteken met een 3G abo..
Laatst stond er op de homepagina van iPhoneclub wel een (betalende) app uit Cydia waarmee je een Wi-Fi netwerk kon opzetten met je iPhone waardoor een iPod touch kon gebruikmaken van het 3G netwerk van een iPhone (moet je natuurlijk wel voor samen zijn, kan je vergelijken met tethering) maar ik ben de naam kwijt.. |
|
|||
|
|||
MyWi geloof ik
|
Labels |
ipod touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overal Wi-Fi? | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 26-11-11 15:38 |
synchroniseren en overal beschikbaar | EPCL | iTunes | 3 | 01-02-11 12:38 |
Overal internet met iPhone 2g??? | westar | Overige providers Nederland | 3 | 26-07-10 00:34 |
niet overal internet | tompeeters87 | Odido (T-Mobile) | 3 | 31-07-08 00:30 |
|
|