Ervaring met Vifa-telecom.nl discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Willen jullie mijn helpen! Ik ben laast opgelicht door vifa-telecom.nl maar de politie wilt meer getuigen. Willen jullie daarom allemaal jullie namen schrijven met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opgelicht door vifa-telecom
Hoi
Willen jullie mijn helpen! Ik ben laast opgelicht door vifa-telecom.nl maar de politie wilt meer getuigen. Willen jullie daarom allemaal jullie namen schrijven met er onder dat je bent opgelicht door vifa-telecom. Dank jullie wel alvast. Hopelijk pakken ze die gêne op! Ik ben namelijk een hele hoop geld kwijtgeraakt. Ik hoop dat jullie me begrijpen en ik zal er alles aan doen om onze geld terug te krijgen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Plaats deze oproep op marktplaats. Daar zit de bron nl waarop iedereen er in tuint ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Iemand ervaring met films omzetten met any video converter? | Leonfr | Muziek, foto & video | 5 | 02-08-12 08:58 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
ervaring site uvt-telecom.nl | brumke | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-03-08 19:06 |
|
|