wat doen bij gecrashte iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, sinds gisteren is mijn iphone waarschijnlijk gecrasht of weet ik veel wat er net gebeurd is ? de iphone start zich vanzelf op met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat doen bij gecrashte iphone?
Hoi,
sinds gisteren is mijn iphone waarschijnlijk gecrasht of weet ik veel wat er net gebeurd is ? de iphone start zich vanzelf op met het apple logo'tje , en wanneer die naar het lockscreen zou moeten overgaan valt hij weer uit, en opnieuw en opnieuw... Ik heb mijn iphone (5) besteld via internet op de site van apple, maar ik geraak er niet aan uit wat ik nu moet doen om hem te repareren... kan ik naar een Lab9 winkel met mijn aankoopbewijs of kan ik een garantieaanvraag online doen ? alvast bedankt ! Louish |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
iphone in DFU mode en herstellen naar 7.0.4
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reacties, maar heb onlangs mijn jailbreak eraf gehaald en al op ios 7 gezet (7.0.4).
in dfu herkent mijn computer de iphone wel, maar hij komt niet in itunes zichtbaar? nu komt er op de iphone dat ik mij moet connecteren tot itunes maar dat lukt dus niet... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2013 om 08:52 ---------- nu lukt het wel , via een andere usb poort... |
|
|||
|
|||
Gebruik je wel een officiële iPhone kabel?
|
|
|||
|
|||
ja hoor, zal straks eens proberen op een andere pc...
|
|
|||
|
|||
zo, heb hem vanmiddag binnen gebracht bij Lab9, nog 10 dagen in garantie gelukkig !
ze nemen dus ook herstellingen/garanties op indien je aangekocht hebt via internet. bedankt voor de reacties, mag slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing???? | WINDMILL | Odido (T-Mobile) | 22 | 22-09-10 17:16 |
wat te doen bij computer crash? | drumdik | iTunes | 2 | 19-08-10 12:17 |
iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? | mereitje | Unlock | 8 | 09-01-09 10:05 |
Wat te doen bij mist? | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 08-11-08 15:40 |
Wat absoluut niet doen bij Iphone | Kawouter | Archief | 12 | 29-05-08 16:23 |
|
|