//

Metalen rand Iphone 5s verbeterd?

Metalen rand Iphone 5s verbeterd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn lederen pouch van Decoded binnen gekregen! Heel mooi fijn leer en hij past er heel strak om. Nu een vraagje over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-13, 09:38
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard Metalen rand Iphone 5s verbeterd?

Ik heb gisteren mijn lederen pouch van Decoded binnen gekregen! Heel mooi fijn leer en hij past er heel strak om. Nu een vraagje over de metalen rand van de Iphone 5s... De rand is natuurlijk niet zo zwart gespoten als bij de iPhone 5. Maar het grijze zal denk ook gespoten zijn, bij de 5s?

Mijn iPhone 5 was gewoon in nieuwstaat toen ik hem verkocht, alleen die rand dus. Wil dat bij mijn 5s voorkomen. Het hoesje wat ik gisteren heb gekregen is wel mooi hoor. Bruin leer en mooi dun om de iPhone. Alleen bovenkant en ietwat van de rondingen/zijkant bovenaan, dekt hij niet af.

Iemand ervaringen met gevoeligheid van de metalen rand en dan de Space Gray versie? Of toevallig icm Decoded hoesje die je ook gebruikt?

Anders stuur ik het hoesje weer terug en hou ik mijn huidige sleeve met trekkoort. Lang niet zo mooi in detail, maar dekt wel iets beter af bovenaan.

Ik dacht gewoon, bij zo'n mooi toestel, hoort ook een mooi hoesje.....
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-13, 10:23
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik gebruikte vroeger altijd zo'n Sena hoesje wat de bovenkant ook onbedekt liet op mijn iPhone 5. Ik had geen last van beschadigingen aan de randen.

Ik denk dat als je hem niet tussen je sleutels plaatst of in een broekzak met zandkorrels of elders dat je er echt geen last van gaat krijgen.

Anders kon je ook de Apple Case speciaal voor de 5S kopen. Dat beschermt heel je iPhone en ik moet zeggen dat hij het geld wel waard is..
__________________
  #3  
Oud 28-12-13, 10:47
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ok dan...Had ook altijd Sena hoor, dit is precies hetzelfde..Alleen dan van Nederlandse bodem...Ik wil geen case, gezien de Iphone 10x per dag in mijn autohouder moet en dan moet ik hem iedere keer uit de case halen....
  #4  
Oud 28-12-13, 11:49
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Ok dan...Had ook altijd Sena hoor, dit is precies hetzelfde..Alleen dan van Nederlandse bodem...Ik wil geen case, gezien de Iphone 10x per dag in mijn autohouder moet en dan moet ik hem iedere keer uit de case halen....
Waarom neem je geen bumper dan ?
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
  #5  
Oud 28-12-13, 11:55
kimiferrari kimiferrari is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik gebruik geen hoesje, mijn iPhone 5S Space Grey zit gewoon naakt in mijn broekzak, nergens last van krassen of iets dergelijks.
  #6  
Oud 28-12-13, 11:58
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimiferrari Bekijk bericht
Ik gebruik geen hoesje, mijn iPhone 5S Space Grey zit gewoon naakt in mijn broekzak, nergens last van krassen of iets dergelijks.

Ik ook niet trouwens, ik heb echt een hoesjes fobie. Telefoon ligt gelijk anders in de hand, voelt anders aan en is gelijk een stuk dikker.
  #7  
Oud 28-12-13, 12:42
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Bekijk bericht
Ik ook niet trouwens, ik heb echt een hoesjes fobie. Telefoon ligt gelijk anders in de hand, voelt anders aan en is gelijk een stuk dikker.
Bumper moet er toch ook iedere keer af? Vandaar de pouch..Als ik dan de iPhone pak, dan heb ik hem naakt in de hand….Klinkt goed dus, dat de rand is verbeterd tov de zwarte iPhone 5….
  #8  
Oud 28-12-13, 13:04
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

heeft een fullbody screenprotector je ziet er niks van en toch beschermd
  #9  
Oud 28-12-13, 13:25
iLuca's schermafbeelding
iLuca iLuca is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

Is een snapcase niet het handigst? Dan past hij ook nog in de autolader.
  #10  
Oud 28-12-13, 13:49
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Heb een Brodit autohouder die perfect om een naakte iPhone 5s past..Superding..Zelfs met Fullbody protector paste hij er niet in..De bescherming op de randen waren te stroef om hem in de Brodit te krijgen…..Dus toen maar weer eraf gehaald..Heb er nu niks op..Screenprotector ook niet..Alleen in de hoes dus...
  #11  
Oud 28-12-13, 23:19
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Screenprotector haat ik ook er zit altijd wel een klein stofje tussen en het gevoel op je scherm met touch is toch anders.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 metalen rand vervangen iPetert iPhone accessoires en onderdelen 8 01-03-13 19:26
Metalen rand om iphone4 beschadigd door bumper, hoe te herstellen? ceejeewee iPhone algemeen 5 05-04-12 02:42
Metalen rand repareren Inyigo iPhone algemeen 25 07-11-09 14:00
ruimte tussen metalen rand zwarte 3G MsG iPhone algemeen 4 30-06-09 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.