iPhone 5S als hotspot (accugebruik) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand enig idee wat het aan stroom gebruikt als je je telefoon als hotspot gebruik? Ik zit er namelijk aan te denken om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5S als hotspot (accugebruik)
Heeft iemand enig idee wat het aan stroom gebruikt als je je telefoon als hotspot gebruik? Ik zit er namelijk aan te denken om een iPod touch te kopen en mijn telefoon gebruiken als hotspot voor internet op iPod touch. Voor Spotify en Tunein radio.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zet uw afspeellijsten dan offline in spotify.
|
|
||||
|
||||
In 5 minuten op een 4S 7 procent kwijt in standby
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 5S een keer gebruikt voor hotspot en verbonden met mijn iPad mini. Ik heb daarvan een nacht gebruik van gemaakt. Daarna moest hij wel aan de lader. Hij houdt het dus wel lang vol!
Ik zou het liever gewoon op je iPhone afspelen, een iPod touch is het niet waard, zeker niet voor die prijs en al helemaal niet omdat hij al een jaar oud is. Tenzij je de staatsloterij hebt gewonnen moet je gewoon doen wat je wilt
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s werkt niet als hotspot voor laptop | digo | iPhone algemeen | 3 | 13-12-12 23:40 |
Iphone als hotspot samen met repeater | roesem | Wi-Fi | 2 | 26-07-11 21:24 |
iPhone als Wi-Fi hotspot | RudydG | Wi-Fi | 5 | 25-07-11 10:47 |
IPhone 3G gebruiken als Wi-Fi hotspot voor ipad2 | prwztm | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 01-05-11 14:18 |
Batterijduur en Accugebruik. | Chane | iPhone algemeen | 57 | 13-04-09 22:49 |
|
|