//

iPhone 4 8GB

iPhone 4 8GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Een account aangemaakt voor mijn vraag.. Ik heb een iPhone 4 8GB Wit. Hij is nu een jaar oud maar hij is zoooooo langzaam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-01-14, 22:31
nialler nialler is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 8GB

Hoi!
Een account aangemaakt voor mijn vraag..

Ik heb een iPhone 4 8GB Wit. Hij is nu een jaar oud maar hij is zoooooo langzaam aan het worden..Nu wil ik misschien een iPhone 5S 16GB (geen iPhone 5 want anders heb ik straks weer een langzame telefoon, net zoals dat ik geen iPhone 4s kocht maar een iphone 4) kopen, omdat mijn iPhone 4 zo langzaam is; maar ik vind het aan de ene kant zo zonde omdat ik die iPhone 4 pas een jaar heb.. Wat vinden jullie? En weten jullie waar ik het goedkoopste een 5s kan kopen?

Ook is gebleken dat 8gb toch echt te weinig is voor mij, dus dit speelt ook een rol in mijn dilemma..

Iets wat ik ook wel belangrijk vind, wat krijg je nu voor een Iphone 4 8GB? Hij is iets meer dan een jaar oud (van oktober),maar in november was het knopje bovenop kapot en ik heb toen een ander toestel opgestuurd gekregen. Alleen op de zijkant zitten een paar kleine krasjes vanwege het om en af doen van mijn hardcase. Oplader en doos zitten er bij.

Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties, hier moeten de kenners zitten heb ik gehoord! Dankjewel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-14, 23:04
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Iphone 4 8gb.

Ik zou er max 100 euro voor geven .

Zet je zo,n iphone op mpl te koop en je zet er niet bij hoeveel gb , dan zou je kunnen wachten op iemand die voor de eerste keer een iphone aanschaft en geen idee heeft van het intern geheugen.
Dan kan je er iets meer voor krijgen .

Dat de iphone te traag is geworden komt door ios 7. Had je lager gezeten dan was deze nog snel genoeg geweest, maar ja dan werken sommige apps niet meer
  #3  
Oud 01-01-14, 23:08
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

IOS7 draait juist beter op een 4 dan IOS6!
8GB is vrij weinig, ik zorg er altijd voor op de 4 16GB van mijn vrouw dat er minimaal 2GB vrij is en dat draait op die manier prima
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #4  
Oud 01-01-14, 23:48
pedijksma pedijksma is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Enschede
Berichten: 12
Standaard

Je telefoon zou je nog heel makkelijk kunnen verkopen voor minimaal 150 euro. ( dit vertel ik uit ervaring )
  #5  
Oud 02-01-14, 08:17
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

te koop aanbieden is in een ander topic

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb Jelphone iPhone algemeen 8 06-10-11 19:06
iphone 16 gb -8gb sabatie Archief 8 27-11-07 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.