Whatsapp ineens verdwenen op iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Whatsapp ineens verdwenen op iphone 5. Lijkt op eerder gemeld probleem door Sasje04 op 22 april 2013. Alleen die oplossing via "beperkingen" werkt in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp ineens verdwenen op iphone 5
Whatsapp ineens verdwenen op iphone 5. Lijkt op eerder gemeld probleem door Sasje04 op 22 april 2013. Alleen die oplossing via "beperkingen" werkt in mijn geval niet. Ook al paar keer whatsapp via instellingen en gebruik verwijderd en later weer geïnstalleerd maar geen whatsapp. Als ik via zoeken in appstore op "open" klik, gebeurt er niets. Heel raar. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en belangrijker nog een werkende oplossing. Thanks.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En ook via de zoek functie en daar whats app intikken komt hij niet boven?
(Niet in de app store dus) |
|
|||
|
|||
Klopt via zoekfunctie op iphone niet te vinden. Wel in app store met blokje "open" maar als ik daar op klikt gebeurt er niets.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2014 om 12:28 ---------- Erger nog, ben ook Navigon op dezelfde manier kwijtgeraakt. Is dure app. die ik vaak nodig heb |
|
|||
|
|||
Maar heb je niks bijzonders gedaan?
En als je er voor betaald heb zal de app vast in de store staan. Helpt herstellen via iTunes niet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2014 om 13:07 ---------- Zonder resultaat, geen whatsapp en geen navigon |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vrijdag een 5s, van allerlei nieuwe apps geïnstalleerd en helemaal tevreden, nu ben ik sinds vanmorgen ineens Dakar, Spotify, RTV oost en Flitsmeister kwijt. Kan deze wel terug vinden in de appstore maar wanneer ik op open druk gebeurd er helemaal niets.
Als ik kijk bij Algemeen - Gebruik kijk, staan ze er wel tussen als logo alleen zonder tekst. Bij alles wat niet werkt staat er ook geen tekstregel van desbetreffende app bij. Ook ben heb ik per ongeluk mijn calculator zelf laten verdwijnen, deze krijg ik niet terug op mn startscherm. Ik heb eerlijk gezegd nog geen ervaring, maar word er helemaal gek van dat ik ze niet weer kan vinden. Kan ook geen goede oplossing vinden op het internet. Ik hoop dat iemand me kan helpen |
|
|||
|
|||
Probeer ten eerste eens een harde reset. Als dat niet lukt misschien een reservekopie terugzetten via iTunes
|
|
|||
|
|||
Thanx.. Harde reset net gedaan en calculator en Dakar 2014 zijn terug. De rest ga ik morgen proberen. Als ik namelijk een app verwijder en opnieuw installeer krijg ik deze ook niet in beeld. Zelfs niet bij een nieuwe download van totaal andere app. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
1. Harde reset
2. Ontbrekende apps verwijderen 3. Harde reset 4. Apps herinstalleren Helpt niet? 1. Reservekopie maken in iTunes 2. Herstellen en reservekopie terugzetten Probleem keert terug? 1. Herstellen en géén reservekopie terugzetten - Apps die hun data niet in iCloud opslaan zul je opnieuw moeten beginnen (o.a. sommige games)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanavond een reservekopie gemaakt en een toestel herstel gedaan. Daarna de reservekopie terug gezet en alles werkt nu gelukkig weer. Ook als ik er nieuwe apps bij op zet. Bedankt voor het mee denken..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera app op iPad 4 ineens verdwenen | Juliette1977 | iPad Apps | 2 | 13-01-13 11:24 |
SMS toon is ineens verdwenen | Freaky87 | iPhone algemeen | 1 | 17-11-12 22:17 |
Proximus: beltegoed ineens verdwenen | harleyke | Proximus | 10 | 29-09-12 17:31 |
iPhone 3GS: Unlock ineens verdwenen | thomas1 | Unlock | 5 | 14-01-10 16:48 |
3G logootje ineens verdwenen | martijn77 | Odido (T-Mobile) | 32 | 06-08-08 19:25 |
|
|