//

iMessage per iphone apart instellen met 1 iphone ID

iMessage per iphone apart instellen met 1 iphone ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kun je iMessage per iphone apart instellen met 1 iphone ID. Ik gebruik met het gezin 1 apple ID. Dus ik zat te kijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-14, 20:06
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard iMessage per iphone apart instellen met 1 iphone ID

Hoe kun je iMessage per iphone apart instellen met 1 iphone ID.

Ik gebruik met het gezin 1 apple ID. Dus ik zat te kijken hoe ik imessage kan gebruiken. Maar wat blijkt, dat de rest van het gezin de berichten binnen kreeg die alleen ik wilde hebben.
Ik heb toen even lopen kijken of ik imessage per apparaat kon instellen. Maar helaas wist ik niet hoe en of dat wel überhaupt kan.
Ik heb dus maar iMessage nu bij ze uitgezet, waardoor ze mijn berichten niet meer krijgen.

Weet iemand hoe je dit zou kunnen instellen? Dat elk apparaat zijn eigen imessage mail/nummer heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-14, 20:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indodragon Bekijk bericht
Weet iemand hoe je dit zou kunnen instellen? Dat elk apparaat zijn eigen imessage mail/nummer heeft?
Maak voor elk gezinslid een eigen iCloud Apple ID aan.
  #3  
Oud 04-01-14, 20:32
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak voor elk gezinslid een eigen iCloud Apple ID aan.
ja daar zat idd al aan te denken.

Maar is het niet zo dat als je dus een apparte apple ID gebruikt, dan je die ingelogt moet laten op je iphone om appart berichten te ontvangen? want als dat zo is, dan moeten ze weer helemaal met het gezinsaccount inloggen om apps etc te downloaden (mits je die moet kopen).

geen andere manier?
  #4  
Oud 04-01-14, 20:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een App Store Apple ID en een iCloud Apple ID zijn twee totaal verschillende dingen voor twee totaal verschillende diensten.

Ieder gezinslid kan in de App Store inloggen met het gezamenlijke Apple ID. En in iCloud met het persoonlijke iCloud Apple ID. Dan zijn alle iCloud diensten zoals iMessage, FaceTime, enz... netjes gescheiden.
  #5  
Oud 04-01-14, 20:56
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een App Store Apple ID en een iCloud Apple ID zijn twee totaal verschillende dingen voor twee totaal verschillende diensten.

Ieder gezinslid kan in de App Store inloggen met het gezamenlijke Apple ID. En in iCloud met het persoonlijke iCloud Apple ID. Dan zijn alle iCloud diensten zoals iMessage, FaceTime, enz... netjes gescheiden.
oooow oke, top. Wist niet dat het gescheiden was.
ga ik dat even proberen.

dank je wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2014 om 20:01 ----------

alleen heb ik ook ´zoek iphone´ aan staan op alle apparaten. en als ik me niet vergis is dat ook gewoon een cloud dienst. kan ik alle apparaten dan nog wel zien? of werken alle cloud diensten apart van elkaar?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime - iMessage met de iPhone 5 let op! Urbanfoto Proximus 10 21-08-13 21:49
iMessage instellen Scirocco iPhone Apps 1 21-07-12 22:23
FaceTime en iMessage vallen uit na instellen mail account Jrr iPhone algemeen 0 07-01-12 14:16
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 ZeemoNL iPhone algemeen 6 14-10-11 15:39
instellen Iphone in combinatie met zonnet rkbreda iPhone algemeen 0 21-03-09 01:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.