//

Batterij iPhone 4S loopt snel leeg

Batterij iPhone 4S loopt snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had minimaal het plan gemaakt om de iPhone 4S te houden tot en met het nieuwe model in 2014. Maar goed.. met 4 a ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-01-14, 09:56
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

Ik had minimaal het plan gemaakt om de iPhone 4S te houden tot en met het nieuwe model in 2014. Maar goed.. met 4 a 5 uur kun je natuurlijk ook nog redelijk veel doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-01-14, 10:00
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
Ik had minimaal het plan gemaakt om de iPhone 4S te houden tot en met het nieuwe model in 2014. Maar goed.. met 4 a 5 uur kun je natuurlijk ook nog redelijk veel doen.
Ik heb voor €8 een batterypack gekocht die vrij smooth is.. Eentje van 2300mAh oid... Daarmee wordt de batterijduur verdubbeld. Handige van dit batterypack is dat je hem met je iphonelader kan opladen. Je hoeft zelfs je telefoon er niet uit te halen, hij laadt en zichzelf en de telefoon tegelijk op.
  #23  
Oud 15-01-14, 10:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Ik heb voor €8 een batterypack gekocht die vrij smooth is.. Eentje van 2300mAh oid...
Het is technisch absoluut onmogelijk dat een Lithium-Polymer cel met een capaciteit van 2.300 mAh even groot is als de (standaard) 1.440 mAh LiPo cel van de iPhone 4S.

Als die "vrij smooth" accu werkelijk een capaciteit heeft van 2.300 mAh dan past die niet in een iPhone 4S.
  #24  
Oud 15-01-14, 10:20
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het is technisch absoluut onmogelijk dat een Lithium-Polymer cel met een capaciteit van 2.300 mAh even groot is als de (standaard) 1.440 mAh LiPo cel van de iPhone 4S.

Als die "vrij smooth" accu werkelijk een capaciteit heeft van 2.300 mAh dan past die niet in een iPhone 4S.
Timosha, mijn excuses als ik het woord batterypack verkeerd heb gebruikt.. Het is zo een hoesje waar je je iphone 4/4s in kan schuiven. Al begrijp ik niet waarom je niet verder dan de door jou gequote deel heb gelezen. In dat deel werd het juist wat duidelijker
  #25  
Oud 15-01-14, 10:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Het is zo een hoesje waar je je iphone 4/4s in kan schuiven.
Een externe accu is een ander verhaal, die kan indien nodig zo groot zijn als een auto accu. Ik wilde alleen maar waarschuwen want op bepaalde websites worden (interne) LiPo accu's aangeboden met een veel hogere capaciteit dan de standaard accu. En dat is echt technisch onmogelijk.

Succes verder.
  #26  
Oud 15-01-14, 20:59
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
Ik begrijp het ook niet helemaal.. Erg eigenaardig. Een apparaat van 2 jaar oud moet toch zeker nog een jaar mee kunnen gaan...

Helaas kan ik ook niet met zekerheid zeggen of iOS 7 het probleem is (je kan helaas niet terug), maar denk het wel hoor.

Aanvulling:
Volledige reset zonder backup restore heeft voor mij niet geholpen..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2014 om 23:14 ----------

Is het een slimme zet op de accu te vervangen?

Bijvoorbeeld deze site lijkt me wel betrouwbaar: Apple iPhone 4S Accu 1432 mAh Li-polymer 3.7V op GSMpunt.nl!

Ook hebben zij een retourneerserivce.
Had je een reset gedaan en gekozen voor herstellen als nieuwe iPhone?
Dat hielp bij mij vaak ... Had ook met mijn 4s dat hij binnen 4 uur leeg was en het toestel heel warm werd.
Waar ik het aan kon zien was dat de stand-by tijd = usage tijd na het volledig opladen liepen beide tijden gelijk op en het toestel werd warm ....

Het zelfde gebeurt ook met mijn iPad 2 ... Hiervoor heb ik net een restore na een eerdere datum gedaan (had een back-up gemaakt nadat ik alles had geïnstalleerd).
En wat denk je ... Hij werkt weer ...

Maar voor de iPhone zou ik zeggen ... volledig opladen en restore als nieuwe telefoon. Als het goed is word dan er ook nieuwe firmware op het toestel gezet.
  #27  
Oud 15-01-14, 21:17
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

Ik heb hem via iTunes hersteld, ik heb geen backup teruggezet. Wel heb ik iCloud ingeschakeld, want dit moet ik toch echt aanhebben (i.v.m. contacten en al). Verder alle apps opnieuw opgezocht en geïnstalleerd.

Vandaag had ik wel weer een mooie score: 24 uur standy en 5:30 uur gebruik, maar dit was alleen op Wi-Fi...

Misschien dat T-Mobile mijn batterij leeg slurpt indien ik gebruik maak van mobiel data?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2014 om 21:28 ----------

Ik heb dit probleem ook even uitgelegd bij T-Mobile. Ik heb een vermoeden dat het door het mobiele netwerk komt..
  #28  
Oud 15-01-14, 21:29
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard

Bekijk voor de lol eens het topic wat ik heb aangemaakt.

Iphone 4S batterij ervaringen, goed of niet goed ?

Daar geef ik ook batterij ervaringen in weer nl
  #29  
Oud 16-01-14, 20:40
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2014 om 21:28 ----------
Ik heb dit probleem ook even uitgelegd bij T-Mobile. Ik heb een vermoeden dat het door het mobiele netwerk komt..
Ik ben ook overgestapt van KPN naar T-Mobile ... Drama, ronduit een drama.
Met KPN kon ik 2 dagen met 1 lading doen met wat mailen en af en toe een website raadplegen ... Nu met T-Mobile haal ik 1 dag met 25% over ... waarschijnlijk probeert de telefoon 3G verbinding te zoeken en valt vaak terug naar gprs.

Maar dit even terzijde, heb iedergeval op dit moment niet dat usage en stand-by gelijk oplopen.
Maar dit komt niet door het netwerk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 batterij loopt snel leeg JMilano iPhone algemeen 50 26-04-14 12:47
Batterij loopt snel leeg 123eliascasillas123 iPhone algemeen 1 24-08-13 09:30
iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg Duffa iPhone algemeen 14 22-02-13 20:37
Batterij loopt ineens snel leeg Willem van Leeuwen iPhone algemeen 1 30-04-12 08:17
Batterij 4s loopt heel snel leeg Melanie1602 iPhone algemeen 1 05-04-12 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.