Touch ID & App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen aankopen doen met mijn Touch ID. Hij vraagt gewoon om mijn wachtwoord. iTunes & App Store zijn aangevinkt in de instellingen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Touch ID & App Store
Ik kan geen aankopen doen met mijn Touch ID. Hij vraagt gewoon om mijn wachtwoord. iTunes & App Store zijn aangevinkt in de instellingen en unlocken met TID werkt wel goed.
Bekend probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dacht dat dit voorlopig nog niet geimplementeerd is door Apple...
|
||||
|
||||
Huh serieus? Is mij niet bekend. Daar heb ik nondeju dat ding voor gekocht haha...zodat het updaten van apps wat sneller gaat lol (en niet, ik wil niet auto updaten).
|
|
||||
|
||||
Vloeken is nie goe veur a gezondheid maot !!!
|
|
|||
|
|||
durft het niet te zeggen of dit een bekend probleem is, bij mij doet hij het perfect.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Algemeen-touch id en toegangscode- touch id daar staat bij mij iphone-vergrendeling en itunes en app store aan. De 1ste keer ik een app aanschaf gaat die wel eerst mijn paswoord vragen die ik manueel moet ingeven, vanaf de 2de app die ik download is het via de vingerafdrukscanner het gaat. Ik heb dit meende ik ook voor als ik de phone eens uitleg, de 1ste app terug mijn paswoord manueel ingeven, nadien werkt het terug via de vinger . |
|
|||
|
|||
iedere keer als je je iPhone uit zet of een harde reset doet, dan moet je bij aankopen je Apple ID invoeren. Als je dit eenmaal gedaan hebt en je doet weer aankopen, voordat je het toestel uitzet of een harde reset doet, dan gaat het elke keer gewoon via TouchID (mits je dit ingesteld hebt uiteraard, maar dat staat hierboven al uitgelegd).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnenkort in de app store : Peter & Vlad | Runaque | iPhone Apps | 26 | 11-10-09 19:38 |
Problemen App Store en Click & Buy | Fimintje | Archief | 1 | 07-04-09 23:24 |
|
|