Foto's/muziek verwijderen van iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit al een tijdje met deze vraag. Ik heb een iphone en daar heb ik via de pc foto's en muziek op gezet. Waarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto's/muziek verwijderen van iphone
Ik zit al een tijdje met deze vraag.
Ik heb een iphone en daar heb ik via de pc foto's en muziek op gezet. Waarom is het niet mogelijk om deze dan van mijn telefoon te verwijderen? Waarom zou apple nou zo'n belangrijke functie, het verwijderen van bestanden, niet in de telefoon verwerken? Heeft iemand een idee waarom en toevallig een oplossing, zonder te hoeven jailbreaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die deuntjes en plaatjes met iTunes op de iPhone terecht gekomen zijn dan zijn die gesynchroniseerd met iTunes. Synchroniseren betekent dat je die data ook weer met iTunes moet verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Foto’s verwijderen via synchronisatie met iTunes (als bovenstaande methoden niet werken)
Soms lukt het niet om de foto’s op bovenstaande wijze te verwijderen uit de fotomap. Een alternatief is dan om de foto’s via iTunes te verwijderen via deze stappen: - Sluit de iPad aan op je pc/laptop en start iTunes op. - Nadat iTunes de iPad herkent ga je naar Foto’s. - Vink het vakje aan om foto’s te synchroniseren. - Kies nu voor het tweede vakje: ‘geselecteerde albums, gebeurtenissen enz.’ - In het scherm dat verschijnt zorg je dat je vervolgens niets aanvinkt. - Klik op Pas toe en vervolgens op Synchroniseren en de foto’s zullen van je iPad verwijderd worden. Dit werkt ook voor de Iphone. (met dank aan Cindy in de comments) |
|
||||
|
||||
Citaat:
daarom vroeg ik me af of iemand er toevallig nog via een omweggetje een oplossing hierop heeft gevonden. ik wil gewoon wat albums op mijn iphone kunnen zetten via de pc, en die op elk willekeurig moment handmatig via de iphone kunnen verwijderen (om eventueel meer ruimte te maken voor andere dingen). Citaat:
Maar nee, ik snap best dat je die spullen weer via de pc (synchroniseren) kunt verwijderen. Maar ik snap gewoon niet waarom dat niet kan via de iphone zelf. Het zou toch heel logisch zijn om foto´s etc. te kunnen verwijderen op je iphone om meer ruimte te maken voor andere dingen ZONDER pc? dus mijn vraag was meer zo van: is er een manier (op jailbreak na) om foto´s, muziek etc. te verwijderen zonder pc te hoeven gebruiken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout foto's en muziek na verwijderen overige data | Sofie123 | iPhone algemeen | 9 | 18-02-13 17:53 |
muziek verwijderen van iphone sinds itunes match | robertruit | iTunes | 2 | 19-02-12 14:17 |
Muziek verwijderen van Iphone 4 | vloem | Muziek, foto & video | 3 | 04-10-11 20:57 |
Mp3 muziek van de iPhone verwijderen ? | glisz | Muziek, foto & video | 13 | 26-01-11 17:23 |
|
|