fout foto's en muziek na verwijderen overige data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had op mijn iPhone 6.3 GB aan overige data. ik had een artikel gelezen over hoe je deze zou kunnen verwijderen. ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout foto's en muziek na verwijderen overige data
Hallo,
ik had op mijn iPhone 6.3 GB aan overige data. ik had een artikel gelezen over hoe je deze zou kunnen verwijderen. ik heb Diskaid gedownload en de stappen gevolgd. Dit heb ik dus gedaan: How To Remove ?Other? Data From Your iPhone | Computer Hardware Reviews - ThinkComputers.org daarna heb ik ook al mijn berichten, mails, notities en safarigeschiedenis verwijderd. mijn overige data is nu slechts 346.5 MB meer, wat me redelijk lijkt voor de contacten, tijdelijke bestanden etc. probleem is dus dat als ik een liedje aantik op mijn iPhone dat de liedjes steeds verspringen en daarna gaat het direct terug naar de lijst met liedjes. als ik mijn foto's bekijk zijn ze veel waziger dan ervoor, het lijkt of het nog moet laden , maar dit is niet zo, het is totaal niet scherp. hoe kan ik dit oplossen? ik heb de stappen perfect gevolgd dus ik weet niet wat er mis zou kunnen gegaan zijn.. hopelijk kan iemand me helpen.. alvast bedankt, Sofie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er een manier om dit te herstellen?
|
|
|||
|
|||
Nee, als je iets verwijder hebt met DiskAid of zoiets is dat definitief weg. Er is niet zoiets als een prullenmand.
Foto's op een iDevice zijn niet zo maar foto's in een mapje zoals in Windows. Afhankelijk van hoe die foto's op het iDevice zijn terecht gekomen en of die al dan niet in een album staan worden er indices (verwijzingen) en thumbnails aangemaakt. Daar heb jij blijkbaar zitten in rommelen. Waarschijnlijk kijk je nu naar de thumbnails en niet naar de foto's en daarom zijn de "foto's" niet scherp. |
|
|||
|
|||
Het is opgelost! Toch bedankt! Ik heb een harde reset op m' iPhone gedaan en de muziek er af en terug op gedaan en alles werkt weer!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
probleem!! :-( de foto's zijn toch niet scherp! diet van fotostream wel, daarom dat ik dacht dat het terug werkte .. die van filmrol niet..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ze verwijderd en er terug opgezet..
|
Labels |
foto's onscherp, fout, muziek speelt niet, overige data verwijderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overige data is heel veel | Sofie123 | iPad algemeen | 1 | 31-12-12 00:15 |
Overige vol na verwijderen mails | steve001 | iPad algemeen | 3 | 02-12-12 14:37 |
Overige bestanden verwijderen. | Thomasvd | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 01:04 |
1,84 gig aan overige data!? | candlekiller | Archief | 2 | 29-06-09 19:22 |
|
|