overige data is heel veel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat hier al soortgelijke topics over bestaan, maar ik heb ze werkelijk allemaal gelezen en niets helpt.. ik zit dus met een overvol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overige data is heel veel
Ik weet dat hier al soortgelijke topics over bestaan, maar ik heb ze werkelijk allemaal gelezen en niets helpt..
ik zit dus met een overvol 'overige' op mijn iTunes, ik heb geen idee hoe dit komt en hoe ik het er af krijg? ik heb heel men iPad al herstelt en het er terug opgezet en nog steeds.. oveige vol.jpg ik hoop dat iemand me kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt weliswaar de zoekfunctie gebruikt, maar begint toch een nieuw topic, in plaats van aan te sluiten in een bestaand topic.
Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Daarom aub alsnog aansluiten in een bestaand topic hierover. Hier een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes onderdeel 'overige' veel | Sofie123 | iPad algemeen | 2 | 30-12-12 20:30 |
Hulp nodig, veel gig aan 'overige bestanden' | r0xenn | iPhone algemeen | 11 | 14-12-11 13:14 |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
1,84 gig aan overige data!? | candlekiller | Archief | 2 | 29-06-09 19:22 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|