Ipad2 koppelen aan iphone 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben van plan om een ipad 2 16GB aan te schaffen en zou graag willen dat ik de wifi kan delen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 koppelen aan iphone 4
Hallo Allemaal,
Ik ben van plan om een ipad 2 16GB aan te schaffen en zou graag willen dat ik de Wi-Fi kan delen op mijn iphone 4 zodat ik onder weg kan internetten op mijn Ipad 2. Nu heb ik op dit forum gedeeltelijk mijn antwoord gevonden en een link gevonden iOS: een goed begrip van Persoonlijke hotspot Ik kan niet duidelijk vinden of dit ook met een ipad 2 kan wel gelezen vanaf een Ipad 3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In jouw geval gaat dat dus werken met iPhone 4 <-> iPad 2. |
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik, mijn vraag was of dit kan met een ipad2 als ik die aanschaf
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bedankt voor het antwoord ik ga binnenkort een ipad 2 Wi-Fi halen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2012 om 10:33 ---------- Verbruikt een ipad dan meer data als dat ik op mijn iphone doe internetten ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone koppelen aan itunes | Ylanka35 | iTunes | 1 | 27-10-12 12:44 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
Ipad2 koppelen aan 3GS met bleutooth. | Stingray | iPad algemeen | 4 | 04-04-11 23:20 |
|
|