Geen idee wat filiaalmaneger gaat doen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een van de 1ste keren dat ik een vraag stel via een forum Ik krijg met kerst een i pad 4 van mijn ouders. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen idee wat filiaalmaneger gaat doen
Een van de 1ste keren dat ik een vraag stel via een forum
Ik krijg met kerst een i pad 4 van mijn ouders. Mijn zusje ook Ik nou leuk. Een van mijn eerste vragen was kun je er ook mee navigeren . Kerst dus word over heen gewauweld. Ik nou leuk zo,n ding .t was volgens mijn Fam. Een 4g Ik bel zaterdag met icare. Bleek t een Wi-Fi model te zijn . Dus geen gps. Ik bellen met hilversum waar is aangeschaft. Of ik m mag omruilen voor met gps. Is filiaal manager niet aanwezig,dus persoon in kwestie kon geen uitsluitsel geven. Wat denken jullie hoe de manager zal reageren Ik bedoel gaat ook weer 135 extra kosten. Ik wil er evt nog wel appel tv bijkopen en een extra verzekering Mocht ie dat niet doen biedt ik nog aan de 32 gb te nemen ipv de 16 Ik hoop dat ik mijn vraag beetje duidelijk heb geformuleerd . Mvg Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een winkel is überhaupt niet echt blij als jij je apparaat komt ruilen (al is het voor iets duurders).
Ze zitten dan met een open doos, en een gebruikt apparaat. Dus de kans dat ze je tegemoet gaan komen met een korting o.i.d. is zeer gering. |
|
|||
|
|||
Ja dacht ik al.
Ik wil geen korting. gew bij betalen ik heb nu een 16gb Wi-Fi ik wil 16 gb plus 4g. Maar nee de winkel is niet blij met retour. Maar ik ben ook niet blij. Maar ja zo gaat t . Maar dan hebben ze niet goed gevraagd waarvoor gebruikt. Ik bedoel ik ben vaak op t water te vinden met een zeiljachie. Dis wat moet ik met zo,n ding. ja bleuthoor gps. en of een iphone er bij als hotspot. Maar wil alles in een voor een paar rot centen meer Hoop dat u me volgt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2012 om 19:13 ---------- maar freestyle jouw antw is wel duidelijk. |
|
||||
|
||||
Edit: of ben je dyslectisch? (gezien je nickname)
Je had jezelf beter voor moeten laten lichten denk ik. Als er alleen 'gewauwel' volgt op een vraag die je hebt besteld, zou ik mijn geldjes niet uitgeven aan zo'n winkel. Nu zit je met een verkeerde iPad, misschien kan je die zelf 2e hands verkopen. Kost het je een paar rotcenten extra, maar ben je van die winkel en die filiaal maneger af Laatst gewijzigd door ballegooier; 30-12-12 om 20:21. Reden: Tiepvoud |
|
|||
|
|||
thx
Maar ik heb m niet gekocht maar gehad. En moet nu dus ook gaan zeggen dat ie niet bevalt aan mijn ouders. ik moet hoe dan ook van dat ding af. Leuk spul hoor niet zonder gps. |
|
||||
|
||||
Omruiling
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja. Hèhè. Maar je hebt 'm toch niet gehad van iCentre waar je nu zaken mee probeert te doen? Daar is 'ie aangeschaft. Ik vind het helemaal niet gek hoor, een iPad van je ouders gekregen om willen ruilen (stel dat je zelf de meerprijs voor een 3G model betaalt) Als ik een damesfiets uitpak als cadeau van m'n ouders, dan zeg ik ook dat er iets is misgegaan en dat ik 'm zo niet hoef (Ik ben 'heer')
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2012 om 19:28 ---------- Citaat:
Misschien is @dislext dyslectisch neemt natuurlijk niet weg dat hij/zij wel verantwoordelijk is voor een goed leesbare vraag... |
|
|||
|
|||
...........
Laatst gewijzigd door dislext; 30-12-12 om 20:41. |
|
|||
|
|||
Antw filiaalmanager is.
!5% minder dan de nieuwprijs krijg retour. Of dan verplicht ben een ander met gps te nemen weet ik niet Ga ik maar doen. Moet wat. Later |
|
|||
|
|||
"Wat denken jullie hoe de manager zal reageren?"
Aan de hand van de vraag die in dit draadje aan bod komt, dacht ik in eerste instantie dat het een Quizvraag betrof. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4 gaat helemaal niet meer aan, wat moet ik doen? | Gul25 | iPhone algemeen | 16 | 06-07-13 12:26 |
iPad: Geen in app aankopen meer kunnen doen op mijn iPad, iemand een idee? | psylover | Jailbreak | 0 | 27-07-12 13:52 |
Geen beeld meer op iPad 1, wat te doen? | Ceesos | iPad algemeen | 15 | 13-06-12 20:08 |
iPhone: Jailbraik gaat niet verder, wat moet ik doen? | Cheeems | Jailbreak | 6 | 17-08-09 14:30 |
iPhone: Wat te doen als je geen bars krijgt na de update naar 3.0 | Eric Cartman | Jailbreak | 15 | 07-07-09 04:47 |
|
|