//

Overige vol na verwijderen mails

Overige vol na verwijderen mails discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Betreft de Ipad van mijn vader. Ipad 3 16GB wifi Mijn vader zijne Ipad zat verleden week volledig vol. Overige zat helemaal vol. Hij heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-12, 22:49
steve001 steve001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 33
Standaard Overige vol na verwijderen mails

Betreft de Ipad van mijn vader.
Ipad 3 16GB Wi-Fi

Mijn vader zijne Ipad zat verleden week volledig vol. Overige zat helemaal vol. Hij heeft hem naar winkel gedaan en daar hebben ze hem vermoedelijk naar fabrieksinstellingen gezet. Heb nu een reserve kopie terug gezet.
Heb op mail icoontje gedrukt en er kwamen meer als 1000 mails binnen. Hij had die nochtans allemaal goed verwijderd en ook uit prullenbak.
Om één of andere reden worden die niet definitief verwijderd uit Ipad. Had er een 100 tal verwijderd uit prullenbak en toen gesynchroniseerd en de balk overige vermeerde terug in iTunes
Nog een detail: het is een telenet mail adres

Iemand raad???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-12, 00:29
rebelle rebelle is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 84
Standaard

Ik denk dat hij zijn telenet webmail eens zal moeten kuisen .
Dus rechtstreeks naar mijn webmail van telenet gaan en kijken wat daar allemaal staat . Want tis niet omdat je het verwijdert via de mailprogramma van de Ipad dat het verwijderd is van de telenetaccount . Dus waarschijnlijk met het terugzetten van de account op de ipad heeft hij alle mails gesynchroniseerd .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2012 om 23:39 ----------

Oeps even vergeten . Wat heeft itunes te maken met de mails ?
Ik heb meerdere accounts waaronder ook mijn telenetaccount , in het mailprogramma . En alles loopt gesmeerd , mijn mails komen binnen en ik kan ze verwijderen .
Maar inderdaad de mails die ik verwijdered heb op mijn Ipad staan nog in mijn webmail van telenet .
Daar kan je bepalen hoelang of hoeveel je er wil bewaren .
Maar dat van itunes begrijp ik niet waarom je dat gebruikt .
  #3  
Oud 01-12-12, 00:49
steve001 steve001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 33
Standaard

Ik had de Ipad aan computer hangen om te zien als ik 100mails verwijderde wat de gele balk van "overige" deed. En die gele balk werd groter. Normaal als je iets van Ipad verwijderd moet die balk kleiner worden. Dat is het probleem. Hij kan die mails wel verwijderen maar intern blijven die nog op Ipad staan. Waardoor geheugen vol geraakt. Verleden week had hij 16GB geheugen vol
  #4  
Oud 02-12-12, 14:37
steve001 steve001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 33
Standaard

bedankt rebelle

het lag inderdaad aan de telenet webmail. daar zaten alle 1000 mails nog in.
onze pa werkte op zijne computer met incredible mail en ik dacht dat die de mails wel van de server haalde. wat ik niet wist is dat iemand anders daar ook zijn mails in outlook ook had geïnstalleerd en dat outlook de mails eigenlijk van de server haalde.
die outlook heeft hij nooit gebruikt waardoor zijne mailbox bij telenet bom vol zat.
heb zijn mailaccount uit incredible mail gehaald en werkt nu enkel nog met outlook.
wanneer hij nu outlook opent en zijn mails binnen haalt worden ze automatisch van de server verwijderd en worden ze ook automatisch in het intern geheugen van de ipad verwijderd waardoor zijne gele balk van overige terug verminderd.
alles opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone vol door 3 gb aan "overige" bestanden gertjanneman iPhone algemeen 7 09-10-12 13:27
ipad overige bestanden verwijderen zonder restore tommedp iPad algemeen 2 03-01-12 12:55
Overige bestanden verwijderen. Thomasvd iPhone algemeen 0 20-08-10 01:04
Telefoon vol met overige na update OS 3.0 Tozalin iPhone algemeen 5 20-06-09 00:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.