Kan geen mail verzenden met video als bijlage discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een opname heb gemaakt wil ik het direct naar mijn live account wil versturen maar direct krijg ik in mijn upcmail box een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen mail verzenden met video als bijlage
Als ik een opname heb gemaakt wil ik het direct naar mijn live account wil versturen maar direct krijg ik in mijn upcmail box een bericht returned e,ail.
This Message was undeliverable due to the following reason: Each of the following recipients was rejected by a remote mail server. The reasons given by the server are included to help you determine why each recipient was rejected. Recipient: <patryk.vd.meuen@live.nl> Reason: Requested action not taken: mailbox unavailable Please reply to <Postmaster@chello.at> if you feel this message to be in error. The following attachments have been removed from the bounce message: IMG_0248.MOV Hoe kan dit?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou mijn emailadres hierboven maar gauw weghalen.
Dan het antwoord op je vraag: het bestand zal wel te groot zijn, bijlages mogen meestal niet groter zijn dan 10 MB, hooguit 25 MB, en dan heb je niet veel video. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen e-mail verzenden | Stilting | Vodafone | 1 | 15-10-11 17:09 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Kan geen mail verzenden | Dutchskill | iPhone algemeen | 25 | 07-09-10 21:59 |
kan geen mail verzenden | Arach | iPhone algemeen | 2 | 23-05-09 22:39 |
kan geen mail verzenden | michel278 | iPhone algemeen | 4 | 23-08-08 12:24 |
|
|