muziek verwijderen van iphone sinds itunes match discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort itunes match en had uiteraard al muziek op mn iphone staan (dus buiten itunes match beschikbaar). Nu wijzig ik dit zeer regelmatig, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek verwijderen van iphone sinds itunes match
Heb sinds kort itunes match en had uiteraard al muziek op mn iphone staan (dus buiten itunes match beschikbaar).
Nu wijzig ik dit zeer regelmatig, maar wanneer ik mijn muziek probeer te verwijderen van mijn iphone, gebeurt er helemaal niets. Wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelf mijn oplossing gelukkig gevonden, na nog een avondje naar mijn iphone aangekeken te hebben. Dus hierbij oplossing mochten meer mensen dit probleem hebben.
Heb mijn itunes match uitgezet op de iphone en vervolgens uit/aan gezet. Vervolgens kon ik vanuit uit itunes al mijn muziek zonder probleem verwijderen. |
|
|||
|
|||
Dus IPhone aangesloten op computer met kabel?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek video's en iTunes Match | solutions | iCloud | 4 | 23-01-12 14:34 |
iTunes match & bestaande muziek op iPhone | ken74 | iCloud | 0 | 23-01-12 01:48 |
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? | iJanny | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-11 16:14 |
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf | Shorty007 | iTunes | 0 | 05-03-09 10:36 |
|
|