//

HELP alles kwijt na installatie IOS 7.04 en intrekken machtigingen

HELP alles kwijt na installatie IOS 7.04 en intrekken machtigingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Ik heb net IOS 7.04 geinstalleerd. Ben ALLES kwijt; foto's contacten etc. Probleem is dat ik ze niet kan terugzetten vanuit Itunes omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-14, 01:09
suslin75 suslin75 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard HELP alles kwijt na installatie IOS 7.04 en intrekken machtigingen

Help!
Ik heb net IOS 7.04 geinstalleerd. Ben ALLES kwijt; foto's contacten etc. Probleem is dat ik ze niet kan terugzetten vanuit Itunes omdat ik eerst alle machtigingen voor apparaten moest intrekken, omdat ik anders niet kon opslaan. Dus dat heb ik gedaan met als gevolg dat ik ook niets meer terug kan zetten. Wie weet hoe ik dat evt met en recover programma kan terughalen. Mijn muziek kan ik wel opnieuw downloaden evenals APP, moet ik echter wel handmatig weer opzoeken in app store en dan tref ik een 'lege' Whatts App aan bijv; hele geschiedenis is weg.
wie kan mij helpen? vooral contacten en foto's zijn het belangrijkst.
tnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-14, 11:10
caribman caribman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

iTunes maakt altijd een reservekopie als je synced, dus ook met upgrade iOS. Dus jouw backup staat m.i. gewoon op jouw PC / MAC. Gewoon terugzetten dus via herstellen dmv SHIFT toets indrukken en herstellen / terugzetten reservekopie.
  #3  
Oud 11-01-14, 13:15
suslin75 suslin75 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Probleem is dat ik eerst alle machtigingen moest intrekken omdat ik 5 apparaten had aangesloten. Die heb ik eerst allemaal moeten verwijderen voordat ik met de iPhone 5 op iTunes kon. Nu kan ik wel een reservekapitein terugzetten, maar dat is dus degene van dag zelf... Kan niet verder terug..
  #4  
Oud 11-01-14, 13:38
caribman caribman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Opnieuw machtigen en zoeken naar de reservekopie en terugzetten.
Reageren

Labels
en intrekken machtigingen, help alles kwijt, na installatie ios 7.04



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1password gegevens kwijt na installatie ios 5 kabouterst iCloud 12 06-02-12 17:00
Alles van iphone af na installatie ios 5? dbtje iPhone algemeen 1 12-10-11 21:39
Alles kwijt na update naar iOS 4 Timgio iTunes 1 21-06-10 23:03
Windows: Machtigingen intrekken na crash PC marcodewolf iTunes 1 29-09-09 18:05
Mac OS X: Alle machtigingen intrekken Shorty007 iTunes 2 30-08-09 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.