Alle machtigingen intrekken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er misschien een manier om alle machtigingen in te trekken vanaf 1 pc/mac? Ik heb namelijk in het afgelopen jaar verschillende apparaten gebruikt om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle machtigingen intrekken
Is er misschien een manier om alle machtigingen in te trekken vanaf 1 pc/mac?
Ik heb namelijk in het afgelopen jaar verschillende apparaten gebruikt om mee te syncen, en dus gemachtigd toen der tijd. Maar heb nu alle 5 de machtigingen in gebruik terwijl ik nog maar 1 pc en 1 macbook in huis heb :s Sync alleen met me macbook Pro eigenlijk, dus wil de "overige" machtigingen graag intrekken Is het ook niet zo, dat als je je pc geformatteerd hebt, en de machtiging niet van te voren heb ingetrokken, je na de format weer opnieuw moet machtigen? Nja anyway, ik wil me 4 machtigingen terug , is daar een manier voor?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onder je account-gegevens in iTunes zou je een knop "Deauthorize All" moeten hebben volgens Apple's KnowledgeBase.
http://support.apple.com/kb/HT1420?viewlocale=nl_NL Daarna je MAcBook opnieuw machtigen en je bent klaar, toch? |
|
|||
|
|||
Jup idd, bedankt voor de tip
zojuist geprobeerd, en heb er nu 1 gemachtigd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord intrekken?! | roymeer | iPhone algemeen | 9 | 19-10-11 22:08 |
Itunes machtigingen... | daley142 | iTunes | 10 | 10-09-10 21:37 |
Windows: Hoe verwijder je machtigingen | martijn77 | iTunes | 1 | 01-11-09 02:21 |
Windows: Machtigingen intrekken na crash PC | marcodewolf | iTunes | 1 | 29-09-09 18:05 |
machtigingen | kozee | Archief | 1 | 28-11-08 22:39 |
|
|