machtigingen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus ik heb een vraag. Mijn vriend heeft een account waarop hij thuis apps koopt. Deze wil ik dan ook gebruiken door de hand van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
machtigingen
Dus ik heb een vraag.
Mijn vriend heeft een account waarop hij thuis apps koopt. Deze wil ik dan ook gebruiken door de hand van een machtiging die heeft mijn vriend mij al gegeven maar telkens ik mijn iphone sync moet ik opnieuw machtigen en ik weet het pass niet omdat zijn vader het niet wil geven hoe kan ik ervoor zorgen dat ik maar 1x het pw moet intypen om te machtigen Ik heb ook een account voor alle duidelijk Hopelijk een snelle respons Grtzzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste even de zoekfunctie gebruiken op de woorden " machtiging " en " itunes ". Er is hier meer dan genoeg over te vinden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die altijd stellen in de bestaande topics.
Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps synchroniseren lukt niet (probleem met machtigingen) | zzrick600 | iTunes | 3 | 29-07-14 21:51 |
Itunes machtigingen... | daley142 | iTunes | 10 | 10-09-10 21:37 |
Windows: Hoe verwijder je machtigingen | martijn77 | iTunes | 1 | 01-11-09 02:21 |
Windows: Machtigingen intrekken na crash PC | marcodewolf | iTunes | 1 | 29-09-09 18:05 |
Mac OS X: Alle machtigingen intrekken | Shorty007 | iTunes | 2 | 30-08-09 17:25 |
|
|