Is het updaten voor iPhone 4 naar iOS 7 of meer nu wel veilig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie al veel vragen over updaten maar geen van nu 2014 en heb die van okt 2013 nog in de wachtkamer staan,weet niet zoveel als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het updaten voor iPhone 4 naar iOS 7 of meer nu wel veilig?
Zie al veel vragen over updaten maar geen van nu 2014 en heb die van okt 2013 nog in de wachtkamer staan,weet niet zoveel als menig ander hier dus alle goede hulp is welkom,nu heeft mijn iPhone 4 nog 6.1.3 maar 7.04 staat klaar,kan het veilig of wat te doen?
Graag een goed advies,alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als de iPhone geen jailbreak heeft kan je zonder meer updaten naar iOS 7.0.4. Onveilig is het in ieder geval niet. Bovendien werkt iOS 7 vlot en soepel op een iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Denk je? Dan ga ik dat maar eens doen,hoorde zoveel over dit of dat doet het daarna niet meer op de iPad gaat het prima na update 7.
Bedankt voor de snelle reactie. |
|
|||
|
|||
Werkt wel goed op een iPhone 4, maar toch wel tamelijk laggy...
iOS 6 is toch wel stukken sneller dan iOS 7. Aan de andere kant vind ik iOS 7 véél aangenamer om mee te werken. Het is jouw keuze |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op mijn iPhone 5 werkt iOS 7 goed, en de batterij doet het na de update ook even goed. |
|
|||
|
|||
Neen hoor, toen de jailbreak van ios 7 uitkwam, heb ik men iPhone zelfs gereset en alles opnieuw erop zetten. Ik heb maar een paar kleine tweaks erop staan, waaronder 1 die animaties versneld. Ik weet dus niet wat ik mis doe om mijn iPhone zo traag te maken .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 jailbreakers: NIET updaten naar iOS 5.1.1 9B208! (wel 9B206) | Bubbly | Jailbreak | 71 | 24-09-12 14:12 |
iPhone: wel of niet updaten van ios 5.0 naar 5.01 | peterksr | Jailbreak | 1 | 14-12-11 21:36 |
iPhone: Gejailbreakte iphone 4.1 veilig updaten naar 4.2?? | Sprintking | Jailbreak | 4 | 30-11-10 11:49 |
iPhone: Veilig updaten 3gs van 3.1.3 naar 4.0?? | hockeyboer | Jailbreak | 6 | 22-09-10 13:38 |
iPhone: Is het allemaal wel veilig? | Jens De Haes | Jailbreak | 8 | 16-03-09 18:55 |
|
|