Mijn iPhone blijft vast haken bij het opstarten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een iphone 5, hij start wel op, maar hij loopt vast bij het opstarten en blijft bij het apple logo. ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone blijft vast haken bij het opstarten.
Beste lezers,
Ik heb een iphone 5, hij start wel op, maar hij loopt vast bij het opstarten en blijft bij het apple logo. ook als ik hem aansluit op de pc gebeurt vindt hij hem niet omdat hij niet aangaat. heeft iemand enig iedee wat er aan te doen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Waarom blijft mijn iphone haken bij dat rondje? | iMasteri | Unlock | 1 | 20-11-11 19:15 |
iPhone: 4 (4.3.5) bij het opstarten blijft ie restarten om de paar minuten, loopje dus | khalidinio | Jailbreak | 6 | 11-10-11 11:31 |
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden | yns_75 | iTunes | 5 | 10-08-10 16:04 |
Gangstar blijft hele tijd haken bij nieuw stuk landschap laden | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 21-08-09 12:27 |
iPhone blijft haken bij opstartscherm!!! | elamrani | iPhone algemeen | 7 | 11-01-09 15:27 |
|
|