4 (4.3.5) bij het opstarten blijft ie restarten om de paar minuten, loopje dus discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 4 gekocht die gewoon werkte tot ik de telefoon opnieuw had opgestart. Toen zag je de apple logo en ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4 (4.3.5) bij het opstarten blijft ie restarten om de paar minuten, loopje dus
Hoi,
Ik heb een iphone 4 gekocht die gewoon werkte tot ik de telefoon opnieuw had opgestart. Toen zag je de apple logo en ging die om de x aantal minuten weer restarten. Je ziet dan weer even zwart beeld, en vervolgens weer de apple logo. Ik weet dat deze telefoon versie 4.3.5 had en dat deze een jailbreak heeft. Ook is dit een telefoon uit het buitenland want er zat een simlock op. Iemand enig idee hoe ik mijn telefoon uit dit opstart loopje krijg? Ik vermoed dat er een tethered 4.3.5 jailbreak op zit waardoor ik hem even met redsnow tethered moet gaan opstarten. Klopt dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom probeer je het niet als je eventueel het antwoord al weet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar hij is toch al "kapot"?
|
|
||||
|
||||
4.3.5 is momenteel alleen tethered voor de iPhone 4.
|
|||
|
|||
Opgelost door de telefoon tethered op te laten starten. Dank allemaal..
|
|
||||
|
||||
Bekend probleem dat vaker voorbij kwam.
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen | bazz1977 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 14:59 |
iPhone blijft hangen bij opstarten. | Steff | iPhone algemeen | 2 | 09-03-10 14:36 |
Apple logo blijft hangen bij opstarten | Levio | iPhone algemeen | 16 | 24-11-09 19:52 |
Blijft hangen bij opstarten | BonnanX | Unlock [archief] | 13 | 22-05-08 17:04 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
|
|