iPhone 5S frontface camera iOS 7.0.4 bug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan nauwelijks wisselen tussen de achtercamera en de frontface camera (icoontje rechtsboven), heb de 5S nu één dag. Het icoontje is ook een beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S frontface camera iOS 7.0.4 bug
Ik kan nauwelijks wisselen tussen de achtercamera en de frontface camera (icoontje rechtsboven), heb de 5S nu één dag. Het icoontje is ook een beetje 'misvormd'.
Zie screenshot: Nog meer mensen last van? Laatst gewijzigd door Scotth; 16-01-14 om 16:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
yup ook in de 7.1 Beta 3 zit die bug
|
|
|||
|
|||
Die bug is hier niet aanwezig op een iPhone 4S (iOS 7.0.4) en iPhone 5s (iOS 7.1 Beta 3). Beide iPhones zonder jailbreak uiteraard.
|
|
|||
|
|||
heb ik ook last van alleen op meerdere plekken, ook als ik bijvoorbeeld een foto loop te bekijken, het is de tekst van de statusbalk die je ziet (provider tijd en batterij)
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze bug ook niet iOS7.04 iPhone 5S
|
||||
|
||||
Deze bug wordt alleen vertoont in Jailbreak. Heb me iphone 5s gejailbreakd en de ander niet. Dit toont alleen in de jailbreak.
Geen grote zorgen. Is niks ernstig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Installeer StatusbarFix2 vanuit deze repo: pNre's Cydia Repository
|
|||
|
|||
Dank! Deze tweak lost het probleem op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|