Oordopje "gat" kapot of vuil? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week ongeveer dat me rechteroordopje kraakt. Nu dacht ik dat misschien het "gat" waar je hem in steekt wel vuil is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oordopje "gat" kapot of vuil?
Ik heb sinds een week ongeveer dat me rechteroordopje kraakt. Nu dacht ik dat misschien het "gat" waar je hem in steekt wel vuil is. Daar heb ik vandaag wat ingeblazen en er kwam een klein stukje papier uit.
Alleen nu kraakt hij nog veel erger en is er bijna niet meer naar te luisteren. Meer mensen dit probleem gehad? Is er een goede manier om het schoon te maken? Of kan het contactpuntje van het rechteroordopje stuk zijn ofzo? Kan ik hem ter reparatie naar een Apple winkel brengen zoals de Mediamarkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Iphone Kapot? Bestaat er een "master reset" als laatste redmiddel? | flipbosch | Unlock [archief] | 10 | 19-02-08 15:23 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|