regelmatig uitval en apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regelmatig valt mijn iphone uit en dan verschijnt het apple-logo. Na ongeveer 30 sec kan je hem weer aanzetten en werkt alles weer, maar valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
regelmatig uitval en apple logo
Regelmatig valt mijn iphone uit en dan verschijnt het apple-logo. Na ongeveer 30 sec kan je hem weer aanzetten en werkt alles weer, maar valt dan weer onregelmatig uit. Lastig als je muziek luistert enzo !!
Wat moet ik doen ? Ik heb versie 1.1.4. (4A102) erop staan. Wie weet raad ???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je alles een restore geprobeerd?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nja hardware fout nja wat voor uitval is het? Vastlopers? Meer info please
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms doet ie het ook een uur of zo goed. Eerst dacht ik dat het aan de auto-lock lag, uitgezet, maar ook dat is het niet......snik snik. heb jij ideeën ? |
|
|||
|
|||
ik heb dezelfde problemen! heb je het al opgelost?? bij mij loopt ie soms vast, valt uit het niets uit en dan doe ik een harde reboot en dan doet ie het weer maar heel erg irritant!!!
|
|
||||
|
||||
// heb 2 topics samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maar raak ik dan niet al mijn programma's kwijt? heb zojuist het restore bestand gedownload maar dit kan ik dus wel veilig uitvoeren? of kan dit ook via iliberty?
|
|
||||
|
||||
Programmas ben je uiteraard kwijt maar deze kan je terug installen.
Hieronder alvast een link voor een restore. iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone With iLiberty+ (Windows) |
|
|||
|
|||
okee thnx voor de moeite!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb het probleem ontdekt waardoor mn phone elke keer vastloopt! Dit komt door vWallpaper met video ringtones! Op het moment dat ik door iemand word gebeld waar ik een video ringtone achter heb staan loopt mn telefoon vast!! En als ik m dan weer hard reboot dan heb ik dus een gemiste oproep!! thnx anyway
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
Apple logo | gerjanelbertsen | Archief | 3 | 01-07-08 23:38 |
|
|