Safari app en instellingen blijven hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vorige iPhone 5 (iOS 7.0.4), die ik aan een kennis verkocht heb, geeft de volgende problemen: - opstarten Safari resulteert in een leeg Safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Safari app en instellingen blijven hangen
Mijn vorige iPhone 5 (iOS 7.0.4), die ik aan een kennis verkocht heb, geeft de volgende problemen:
- opstarten Safari resulteert in een leeg Safari scherm dat niet reageert: er kan geen adres ingegeven worden, geen favorieten geopend worden, ... - indien ik bij instellingen Safari kiest gebeurt er ook niets Eerste poging tot oplossen was Herstel instellingen kiezen, maar de iPhone bleef hangen (10% progress bar) Uiteindelijk in DFU modus gezet en volledig opnieuw geďnstalleerd. Groot was mijn verbazing toen bleek dat het Safari probleem opnieuw aanwezig was. Voorlopig kan de kennis verder omdat ik Google Chrome geďnstalleerd heb, maar heeft nog iemand dit probleem en een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GEAR4 app blijft hangen op instellingen scherm | CmfPipo | iPhone Apps | 0 | 16-03-13 00:24 |
Foto: camera roll blijven hangen | zmulk | Muziek, foto & video | 2 | 17-03-11 20:23 |
Applicaties blijven hangen | randyvos | iPhone Apps | 0 | 11-05-10 21:33 |
Na update 3.0 iphone blijven hangen | delightone | Archief | 2 | 20-06-09 22:14 |
|
|