//

Opschoon app voor iPhone 3GS

Opschoon app voor iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de iPhone op te schonen dmv een app of op een andere manier...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-14, 19:51
cas835 cas835 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard Opschoon app voor iPhone 3GS

Hallo,
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de iPhone op te schonen dmv een app of op een andere manier
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-14, 20:47
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Verbind de iPhone met de PC, open iTunes, ga naar iPhone als hij m herkent, en druk op 'iPhone herstellen'. Hiermee wordt alles van de iPhone verwijderd en werkt ie weer alsof je hem net gekocht hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs - App store: badge symbool cadsite iPhone algemeen 5 23-10-13 11:47
Quiet time app voor iPhone? = app die iPhone voor bepaalde tijd uit kan zetten ctrl8 iPhone Apps 5 16-09-11 12:17
Cydia app staat niet op iPhone 3GS na jailbreak MCore Jailbreak apps en thema's 3 31-05-11 23:31
Windows: iTunes app op iPhone 3GS werkt niet goed Guest64101733 iTunes 3 21-08-10 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.