iPhone 4 (16gb) berichten centrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPhone 4 en ik wil graag het weer zien en agenda items, ik heb al heel veel gelezen hier op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 (16gb) berichten centrum
Hallo
Ik heb een iPhone 4 en ik wil graag het weer zien en agenda items, ik heb al heel veel gelezen hier op de forum en van alles geprobeert ik zie alleen agenda staan met niks er in terwijl ik die soms bom vol heb staan met dingen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dan heb je misschien iets uitstaan. als je naar agenda gaat, staan wel al je "kleuren" aangevinkt?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios 7.0.4, iphone 4 16 gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten Centrum instellen | Mr.nightsea | iPhone algemeen | 3 | 06-06-12 18:27 |
Notificatie centrum / widgets | Hollywoodthehell | iPad algemeen | 8 | 14-10-11 12:43 |
iPhone: Iphone naar reparatie centrum | fiatfreak | Jailbreak | 4 | 15-04-11 10:50 |
EDGE ? Haarlem centrum | CL__ | Odido (T-Mobile) | 8 | 18-10-10 10:38 |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
|
|