iPhone 3Gs - App store: badge symbool discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb (nog steeds) een iPhone 3Gs. Behalve dat die wat traag is doet het nog steeds wat het moet doen. Alleen, de app store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs - App store: badge symbool
Ik heb (nog steeds) een iPhone 3Gs. Behalve dat die wat traag is doet het nog steeds wat het moet doen.
Alleen, de app store geeft altijd aan dat er updates zijn via een badge tot ik de app store open. Dan staat er dat er niets te updaten is. Als ik dan de app store sluit is de badge weg. Iemand die dit ook heeft, een idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zijn updates voor apps die alleen geschikt zijn voor iOS 7. Ik zie dat ook op een iPhone 5 met iOS 6.1.2. Die badge zal steeds weer terugkomen. Over dit onderwerp loopt trouwens al een topic.
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstelde dat het dat ging zijn, tot gisteren waren het er drie en sinds vandaag (find my iPhone) zijn het er 4.
Ik had gezocht naar een gelijkaardige topic maar niet gevonden, mijn excuses. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen, dat heb ik niet gedaan. Ik heb dat ooit eens gedaan met mijn iPad en zag er de meerwaarde niet onmiddellijk van in.
Ik zou natuurlijk ook gewoon de badge kunnen uitschakelen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store updates badge sinds release iOS 7 | Bubbly | iPhone algemeen | 12 | 06-11-13 22:19 |
Badge symbool van instellingen blijft aan | ChantalC | iPhone algemeen | 8 | 25-10-13 09:00 |
Krijg geen badge-app symbool voor de verjaardagen in de agenda | cruizer001 | iPhone algemeen | 4 | 18-08-13 13:30 |
App badge | Macaap | iPhone algemeen | 0 | 19-05-12 09:10 |
|
|