//

iPhone 3Gs - App store: badge symbool

iPhone 3Gs - App store: badge symbool discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb (nog steeds) een iPhone 3Gs. Behalve dat die wat traag is doet het nog steeds wat het moet doen. Alleen, de app store ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-13, 11:34
cadsite cadsite is offline
• iOS 6.1.6
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 46
Standaard iPhone 3Gs - App store: badge symbool

Ik heb (nog steeds) een iPhone 3Gs. Behalve dat die wat traag is doet het nog steeds wat het moet doen.

Alleen, de app store geeft altijd aan dat er updates zijn via een badge tot ik de app store open. Dan staat er dat er niets te updaten is. Als ik dan de app store sluit is de badge weg.

Iemand die dit ook heeft, een idee hoe dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-13, 11:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cadsite Bekijk bericht
Alleen, de app store geeft altijd aan dat er updates zijn via een badge tot ik de app store open. Dan staat er dat er niets te updaten is. Als ik dan de app store sluit is de badge weg.
Dat zijn updates voor apps die alleen geschikt zijn voor iOS 7. Ik zie dat ook op een iPhone 5 met iOS 6.1.2. Die badge zal steeds weer terugkomen. Over dit onderwerp loopt trouwens al een topic.
  #3  
Oud 23-10-13, 11:38
cadsite cadsite is offline
• iOS 6.1.6
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 46
Standaard

Ik veronderstelde dat het dat ging zijn, tot gisteren waren het er drie en sinds vandaag (find my iPhone) zijn het er 4.

Ik had gezocht naar een gelijkaardige topic maar niet gevonden, mijn excuses.
  #4  
Oud 23-10-13, 11:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cadsite Bekijk bericht
Ik had gezocht naar een gelijkaardige topic maar niet gevonden, mijn excuses.
Gen excuses nodig. Op mijn iPhone 5 staat een jailbreak en met een tweak kan ik de badge onzichtbaar maken. Staat er op jouw iPhone ook een jailbreak?
  #5  
Oud 23-10-13, 11:45
cadsite cadsite is offline
• iOS 6.1.6
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 46
Standaard

Neen, dat heb ik niet gedaan. Ik heb dat ooit eens gedaan met mijn iPad en zag er de meerwaarde niet onmiddellijk van in.
Ik zou natuurlijk ook gewoon de badge kunnen uitschakelen.
  #6  
Oud 23-10-13, 11:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cadsite Bekijk bericht
Neen, dat heb ik niet gedaan.
OK! Bedankt voor de info. Dan weet ik nu dat het niet aan de jailbreak ligt. Waarschijnlijk een foutje in de App Store.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store updates badge sinds release iOS 7 Bubbly iPhone algemeen 12 06-11-13 22:19
Badge symbool van instellingen blijft aan ChantalC iPhone algemeen 8 25-10-13 09:00
Krijg geen badge-app symbool voor de verjaardagen in de agenda cruizer001 iPhone algemeen 4 18-08-13 13:30
App badge Macaap iPhone algemeen 0 19-05-12 09:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.