Sms via pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zoek een programma dat ik mijn iphone 5 kan verbinden men mijn pc, (Windows 8) voor sms'en te sturen. Met Vriendelijke Groeten, Seppe...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms via pc
Beste,
Ik zoek een programma dat ik mijn iphone 5 kan verbinden men mijn pc, (Windows 8) voor sms'en te sturen. Met Vriendelijke Groeten, Seppe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak zul je nooit een sms kunnen sturen zonder het handmatig te versturen vanaf je iPhone. Er zijn wel apps die tekst syncen van computer naar iPhone app, dan kun je die tekst kopiëren en plakken. Hiervoor kun je echter ook gewoon Notities via iCloud voor gebruiken
De jailbreak-oplossing die nóg niet is bijgewerkt voor iOS 7: Remote Messages - A browser based front-end for the iOS Messages app
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken nieuwe sms toont laatst verzonden sms | oostadr | iPhone algemeen | 1 | 27-12-12 20:47 |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|